Üdvösség Anyja: Fiam megadta nekem azt a hatalmat, hogy eltiporjam a kígyó fejét

2014.12.08 17:30

Drága gyermekeim, amikor a legváratlanabb helyeken történő új háborúk kitöréséről hallotok, tudatában kell lennetek annak, hogy a Jelenések Könyvében foglalt próféciák már elérkeztek hozzátok.

Amikor a föld természetes rendje és az emberi faj viselkedése a világnak mind a négy sarkában zűrzavarba torkollik, akkor itt a felkészülés ideje. Mindezeknek a dolgoknak meg kell történniük, mint utolsó védőbástya mindazzal a gonoszsággal szemben, mely a gonosz fertőzéséből fakad.

Ember ember ellen támad; az emberek kegyetlenül fognak egymással bánni, anélkül, hogy akár egy szemernyi lelkiismeret-furdalásuk is lenne, és mindegyik vissza fog élni a másik bizalmával. Ez az eredménye annak, amikor a szeretet, mely Istentől származik, elenyészik az emberek szívében. Még azok is, akik hisznek Fiamban, Tanításai ellen fognak fordulni. A Hozzá legközelebb állók, annak ellenére, hogy szeretik Őt, el fogják árulni. Azok, akik Őt képviselik, az Ellenségeihez fognak pártolni, amint azt Júdás is tette. 

Nagyon kevesen vannak olyanok, akik elég erősek ahhoz, hogy felálljanak, és hirdessék Isten Szent Igéjének Igazságát. Az ember gyenge, és a bűn miatt van az, hogy nem válhat tökéletessé. Mindaddig, amíg a bűn gyökerestől ki nem lesz irtva, sok szenvedést kell még elviselni Fiam visszajöveteléig. Addig is az ima a ti egyetlen fegyveretek a Sátán hatalma ellen. Különösen Legszentebb Rózsafüzéremet kell naponta imádkoznotok, mert annak hatalma van, hogy meggyengítse a Sátán erejét és mindazokat, akik a végső csatát vezetik Jézus Krisztus és földi Egyháza ellen.

Most elmondom nektek, hogy Én, a ti szeretett Édesanyátok, a Szeplőtelen Szűz Mária, Isten Anyja, egy különleges ajándékot adok ma nektek. Nekem megadatott az a kegyelem, hogy az emberiség védelmezője legyek. A viszály idején a védelmembe kell menekülnötök. Én meg fogom védeni mindazokat közületek, akik az ördög gonoszságai ellen hívnak engem. Védelmem alatt mentességet fogtok kapni a támadásokra, amelyeket a sátán azokra a Keresztényekre fog mérni, akik az előttetek álló megpróbáltatások során megpróbálnak hűségesek maradni Fiamhoz.

Fiam megadta nekem azt a hatalmat, hogy eltiporjam a kígyó fejét, hogy közelebb vihessen Magához benneteket. Fogadjátok el védelmemet, és én válaszolni fogok mindazoknak, akik a segítségemet kérik.

Kötelességgel tartozom Istennek, és hűséggel szeretett Fiamnak, Jézus Krisztusnak, Aki oly nagyon szeret benneteket. Nincs semmi, amit meg ne tennék Fiamért és nincs semmi, amit Ő meg ne tenne azért, hogy megszabadítson benneteket a fájdalomtól és a szenvedéstől.

Köszönöm, drága gyermekeim, az Irántam tanúsított szeretetet, de tudnotok kell, hogy én azt a szeretetet, amelyet nekem adtok, bemutatom Fiamnak, Isten Dicsőségére.

Én továbbra is Isten alázatos szolgálója maradok.

Szeretett Édesanyátok,