Üdvösség Anyja: Az üdvösség csak az Istennel való megbékélés eredményeképpen lehet a tietek

2013.11.10 15:20

Drága gyermekem, az Én szerepem, mint az Üdvösség Anyja, hogy emlékeztesselek benneteket mindarra, amiket az évszázadok során mondtam nektek. Szeressétek egymást, mint ahogy a Fiam szeret benneteket. Legyetek mindenki iránt könyörületesek, de különösképpen azok iránt, akik üldöznek tieteket. Hallgassatok arra, amit La Salette –ben és Fatimában kinyilatkoztattam a látnokoknak és tanulmányozzátok azokat részletesen. Nagyon keveset valósítottatok meg abból, amire tanítottalak benneteket. Figyelmeztetéseimet, melyeket adtam nektek, elutasítottátok, és azok figyelmen kívül hagyásának következményei most válnak valósággá.

Amikor a Mennyország üzeneteket ad az emberiség számára, az olyan, mintha egy nagy kővárral kommunikálna. Kinyilatkoztatásaim közül néhány átszivárgott rajta, és követték azokat. Azonban a kicsinyhitűek azokból sokat csak egyszerűen félredobtak, és így az erőd az Ég beavatkozásaival szemben áthatolhatatlanná vált, amelyek azért adattak, hogy növeljék a hiteteket, és hogy védelemre találjatok Isten Karjaiban.

Az Én Társmegváltói szerepem azt jelenti, hogy az ördög elleni hatalmam oly módon erősödött meg, amit Isten annak előtte nem adott meg Nekem. Így tehát most eljött az ideje annak, amikor Fiam ellenségei minden Irántam való mély tiszteletet gondosan elvetnek.

Amikor az Irántam való tiszteletet csak úgy elhamarkodják, és azt a kérést, hogy az országok őrizkedjenek a kommunizmustól, elferdítik, akkor kívánságaimnak nem tesznek eleget. Mostantól kezdve ritkaságnak fogok számítani mindabban, amit a hivatalos pártfogás nyújtott Nekem, Isten Anyjának, Fiam Egyházában. A fenevad elleni hatalmamat azzal fogják hatástalanná tenni, hogy sok Katolikus Templomból eltávolítják a képemet, a Szent Rózsafüzéremet és más Irántam való tiszteletet.

Ezt követően Isten templomaiból el fognak tüntetni minden Fiamra, Jézus Krisztusra vonatkozó nyomot, mintegy felkészülésképpen a fenevad fogadására, aki azért fog jönni, hogy Isten legnagyobb templomának trónján helyet foglaljon. Aztán a Jézus Krisztussal való igaz megbékélés értelmét át fogják alakítani, amikor azt fogják mondani, hogy többé már nem szükséges Istent arra kérni, hogy bocsássa meg bűneiteket, ha jó életet éltek. Az emberek elkezdenek hinni saját nézeteikben, ami szerintük jókká teszi őket Isten Szemében.

Nektek azonban soha nem szabad elfejtenetek, hogy az üdvösséget – mely egy Ajándék minden egyes bűnös számára a világon – soha nem kaphatjátok meg, ha előbb nem kéritek Istent, hogy bocsásson meg nektek. Ez a Szövetség magja, amit Fiam Kereszthalála által nyert el az emberi nem számára. Jézus Krisztus kiragadta a bűnből a világot, és elnyerte számára az üdvösség és az Örök Élet Ajándékát. Ahhoz, hogy megkapjátok ezt az Ajándékot, meg kell kérnetek Istent, hogy bocsássa meg bűneiteket.

Az üdvösség csak az Istennel való megbékélés eredményeképpen által lehet a tiétek.

Szeretett Édesanyátok,

Az Üdvösség Anyja