Üdvösség Anyja: A Védelemnek ezt az Ajándékát szeretett Atyám rendelte el gyermekei számára (&153.)

2014.05.31 16:20

Drága gyermekem, fel szeretném kérni a gyerekek és a fiatalok szüleit, a világ minden tájáról, hogy szenteljék őket Szeplőtelen Szívemnek.

Drága Fiam, Jézus Krisztus azt óhajtja, hogy ezt Én tegyem meg, miközben Ő Drága Vérével be fogja borítani őket, hogy biztonságban tartsa gyermekeit. Ő azért akarja, drága gyermekek, hogy ezt megtegyétek, mert nagy Kegyelmekben fogja részesíteni őket. A Védelemnek ezt az Ajándékát szeretett Atyám rendelte el gyermekei számára. Ő nagy Kegyelmeket ígér Fia, Jézus Krisztus által, és azokat a gyerekeket, akiket nekem felajánlanak, védelemben fogom részesíteni a gonosz lélek befolyásával szemben.

Fiam mindent meg fog tenni, ami csak szükséges, hogy egyesítse mind a családokat Új Paradicsomában, és nekem, az Üdvösség Anyjának szentelvén gyermekeiteket, nagy Védelemben fognak részesülni azok a családok, amelyeknek gyermekeit név szerint felajánlják nekem.

Szeretetem Isten gyermekei iránt nagyon sajátságos, mivel én vagyok Isten minden gyermekének az Édesanyja. Rajtam, az Üdvösség Anyján keresztül lesz az, hogy a nekem szentelt lelkek, Fiam Irgalmassága által megmentésre kerülnek. Ezeket a lelkeket nem fogja kísérteni az a megtévesztés, amelyet az antikrisztus fog bemutatni a világnak.

Az alábbi Imát hetente legalább egyszer el kell imádkoznotok egy olyan kép előtt, mely Engem, szeretett Édesanyátokat ábrázol; és még mielőtt imádkoznátok, Szenteltvízzel kell magatokat megáldanotok.

A Keresztes Imahadjárat 153. Imája: Védelem Ajándék a gyermekekért

Ó, Isten Anyja, Üdvösség Anyja,

Arra kérlek, hogy szenteld és mutasd be ezeknek a gyerekeknek a lelkét szeretett Fiadnak: - a nevek felsorolása -.

Imádkozz, hogy Jézus, az Ő Értékes Vérének Erejével borítsa be és védelmezze ezeket a kis lelkeket a gonosszal szemben, a védelem mindenféle formájával.

Arra kérlek, drága Édesanyám, hogy védd meg családomat a nagy nehézségek idején, és hogy Fiad kedvezően tekintsen le azon kérésemre, hogy családom egyesüljön Krisztussal, és megadja nekünk az Örök Üdvösséget. Ámen.

Menjetek, és legyetek hálásak azért a Szeretetért, amelyet Isten az ő gyermekei iránt érez. Nagy Kegyelmekben és Áldásokban fognak részesülni mindazok a gyermekek és fiatalok, akiknek nevét elém terjesztitek, hogy Fiamnak szenteljem őket.

Szeretett Édesanyátok,

Az Üdvösség Anyja