Ti vagy Igémnek megfelelően szerettek Engem, vagy egyáltalán nem szerettek Engem

2015.01.27 14:35

Drága szeretett leányom, a logikus gondlkodás semmilyen szerepet nem játszik azok elméjében, akik hevesen el fogják utasítani Isten Szent Igéjét, beleértve azokat is, akik mindenáron Ellenem vannak, és azokat, akik nem maradnak teljesen hűségesek az Igéhez. Ti csak azt mondhatjátok, hogy Tőlem valók vagytok, mint egy test, de nemcsak egy része testeteknek. Ti nem mondhatjátok, hogy csak egy részetekkel szerettek Engem. Ti vagy Igémnek megfelelően szerettek Engem, vagy egyáltalán nem szerettek Engem.

Amikor elárultok Engem, akkor azt az által fogjátok megtenni, hogy – elfogadván a hazugságokat – megindokoljátok, Ki Vagyok, Ami Vagyok, és Mit mondtam.

Ti ki fogtok Engem dobni, amint azt korábban őseitek is tették, és hamis vádakat fogtok Ellenem emelni. Igémet a ti saját értelmezésetek szerint fogjátok használni, s aztán az igazakat azzal fogjátok vádolni, hogy szívtelenek. Ti azáltal, hogy eláruljátok a Testemet meg fogtok ostorozni Engem, és szörnyű fájdalmat és szenvedést fogtok okozni azoknak, akiket az Én Szent Nevemben eretnekséggel vádoltok.

Az okot félre fogjátok tenni, amikor majd minden ürügyet felhoztok, csakhogy egy olyan utat kövessetek, ami az ellenkező irányba vezet azzal szemben, mely Kereszthalálom által lett kifaragva számotokra.

A Sátán a legnagyobb vádlója Isten gyermekeinek, és amikor jelen van azok lelkében, akiket megfertőz, mindenféle vádat fel fog hozni Isten gyermekei ellen, csakhogy lejárassa Igémet. Ő be fog csapni benneteket, hogy ne ismerjétek fel azt a Szeretetet, amelyet Isten irántatok érez. Ő el fogja pusztítani hitetek minden cseppjét, ha neki adjátok magatokat. Szabad akaratotokat fogja kihasználni azért – mely egy Istentől kapott jog –, hogy elhitesse veletek: ti képesek vagytok egy Isten nélküli életet élni.

 

Jézusotok