Ti nem tudtok igazán követni Engem anélkül, hogy ne viselnétek el a Kereszt fájdalmát

2013.07.17 11:40

Drága szeretett leányom, mennyire felemelőek Számomra szeretett követőim imái ebben az időben. Én a szívükben és a lelkükben vagyok, és a lelkük élveznek előnyt. Meg kell kérnem őket, hogy szenvedjék el a gúnyolódást, mellyel szembesülni fognak, amiért Utamat követik és hordozzák Keresztemet, mert idővel meg fogják érteni, hogy miért kell ennek így lennie.

Ti nem tudtok igazán követni Engem anélkül, hogy ne viselnétek el a Kereszt fájdalmát. Amikor szerettek Engem, egy Fény van jelen a lelketekben. Ez a tiszta fény olyan, mint a mágnes, amely vonzza a rosszat más emberekbe. A jó szándékú lelkek gyakran vannak támadva a gonosz szellemétől, hogy az fájdalmat okozzon bárkinek is, aki követi Tanításaim Igazságát.

Amikor ti Isten Igazsága mellett foglaltok állást, gyűlölve lesztek azok által, akik nem szeretik Istent. Ha követtek Engem, még ha csendben is, ti ugyanazt a fájdalmat viselitek el. Ezt a fájdalmat azok okozzák – általában azok, akiket ti szerettek és tiszteltek – akik azért támadnak benneteket, mert szerettek Engem és hűségesek vagytok Tanításaimhoz.

Eljött az idő számotokra, hogy kimenjetek (a világba) és beszéljetek Üzeneteimről. Azonban a papok ezt nehéznek fogják találni, mivel nekik engedelmesnek kell maradniuk feletteseikkel szemben. Egyházamban sokan fognak félni attól, hogy tanúságot tegyenek Üzenetemről, de ez nem azt jelenti, hogy ők nem tudják megvédeni Szent Szavam Igazságát. Az Apostolaimnak adott Szó él, bár sokan megpróbálják megölni azt. Észre fogjátok venni, hogy nyilvánosan mennyire kevésbé tisztelnek Engem – szinte soha.

Tanításaim többé nem játszanak fontos szerepet társadalmatokban. Nektek ragaszkodnotok kell ahhoz – bármelyik Keresztény Egyházhoz tartoztok is – hogy szolgáim ne felejtsék el megemlíteni Nevemet, amikor a jóra hivatkoznak, mert a jó nem jöhet egy kőtől. A jó csak egyedül Istentől jöhet.

Jézusotok