Nektek nem kell megértenetek Isten Útjait – egyszerűen csak el kell azt fogadnotok

2014.05.23 18:00

Drága szeretett leányom, jöjjetek mindnyájan, akik szerettek Engem, és hozzátok el Nekem szereteteteket, mert nagy szükségem van a vigasztalásra. Én Vagyok az, a ti Jézusotok, az Emberfia, a világ Üdvözítője, és Én mégis sírok. Minden Kegyelmet, melyek az embernek adattak, visszadobnak Rám a hálátlan lelkek. Nagylelkű Szívem nyitva áll, hogy mindnyájatokat Magamhoz tudjalak vonzani, de ti elfordultok Tőlem. Még ti sem adjátok Nekem az időtöket, akik szerettek Engem. Ahelyett, hogy Velem beszélnétek, egymással beszélgettek Rólam. Túl sokat beszélnek Isten Terveinek a Misztériumáról, és ami ebből származik, zaklatottságot és összezavarodottságot okozhat. A túl sok elemzés és az úgynevezett intelligens vita, eltávolít benneteket Tőlem.

Nektek nem kell Isten Útjait megértenetek – egyszerűen csak el kell azt fogadnotok. Én soha nem kértelek benneteket arra, hogy megértsétek Istenségem Misztériumát, mert azok a lelkek, akik igazán szeretnek Engem, azért fognak szeretni, Aki Vagyok, és nem azért, amit hozok. Ők nem fognak maguknak dicsőséget keresni. Ők nem azért dolgoznak a lelki fejlődésükön, hogy csupán csak megvessék lábukat Királyságomban. Soha nem fogják a Velem kapcsolatos ismeretüket kérkedő módon arra használni, hogy pontokat gyűjtsenek maguknak. A lelkek, akik Bennem fognak lakozni, olyan lelkek, akik nem kérnek semmit, csak azt, ami a saját lelkük és más lelkek javát szolgálja.

Amikor azt mondjátok, hogy Engem képviseltek, nem arról kell beszélnetek és kiabálnotok, hogy mennyire jól ismertek Engem, mint ahogy ezt mondjátok. Nektek egyszerűen csak szeretettel kell lennetek mások iránt, és követnetek kell Tanításaimat egy olyan lelkülettel, amelyben nincs helye a büszkeségnek. Ha tehát ti valóban az Enyéim vagytok, akkor kevesebb időt fogtok azzal tölteni, hogy megpróbáljátok értelmezni azt, amit mondtam, amit tanítottam, és amit megígértem nektek. Azt kérem, hogy jöjjetek Hozzám, és fordítsatok több időt a Velem való csendes szemlélődésre. Ha ezt teszitek, akkor Én sokkal világosabban fel fogom tárni Magam előttetek, és ti a szívetekben tudni fogjátok, hogy valójában mit is jelent Engem igazán szolgálni.

Jézusotok