Nekik azonnal meg lesz bocsátva, ha összeszedik a bátorságukat és hívnak Engem, hogy segítsem ki őket nyomorúságukból

2013.05.17 23:50

Drága szeretett leányom, neked tudnod kell, hogy minden bűnösnek, különösen azoknak, akik szörnyű dolgokat követtek el, Hozzám kell jönniük. Én a figyelmükre vágyakozom, és a Szívembe akarom vinni őket, mert szeretem őket. Nekik azonnal meg lesz bocsátva, ha összeszedik a bátorságukat és hívnak Engem, hogy segítsem ki őket nyomorúságukból. Nekik sohasem szabad félniük Tőlem, mert Én a „Mindig-Irgalmas” vagyok. Ők közelebb állnak Hozzám, mint azok, akik azt állítják, hogy Engem képviselnek a Földön, de képmutatók, akárcsak a farizeusok voltak.

Nyújtsátok Felém kezeteket. Nem számít, hogy milyen tetteket követettek el, Én el foglak benneteket érni. Az Imám, melyet most nektek adok, a Szívembe fog hozni benneteket, bennetek fogok lakozni és ti megmenekültök.

A Keresztes Imahadjárat 107. imája: Ments meg Engem a Pokol tüzétől

Én egy szörnyű bűnös vagyok, Jézus.

Tetteim által kétségbeejtő szenvedést okoztam másoknak.

Ennek eredményeként félre vagyok dobva.

Már sehol sem tűrnek meg engem a Földön.

Ments ki engem ebből a vadonból és védj meg engem a gonosz markolatától.

Engedd meg, hogy bűnbánatot érezzek.

Fogadd el bűnbánatomat.

Tölts el engem Erőddel és segíts felemelkednem a kétségbeesés mélységéből.

Átadom Neked, drága Jézus, a szabad akaratomat, hogy cselekedj velem óhajod szerint, hogy így megmenekülhessek a Pokol tüzétől. Ámen.

Menj békében, gyermekem, mert Én soha nem hagyom el azokat, akik Irgalmasságomért könyörögnek.

Jézusotok