Nagyon kevesen találnak vigaszt Bennem. Én türelmesen várok, mégsem fognak Hozzám jönni

2013.06.25 20:45

Drága szeretett leányom, ma a Könnyeim folynak, mivel a gonosz hitványsága, mely az ember szívében nyilvánul meg, egyre növekszik. Annyira megkeményedtek, hogy kőszívűkben nem marad hely Számomra, Jézus Krisztus számára, hogy bennük vigasztalásra találjak.

A Szívem hevesen ver most a szomorúságtól azon Keresztények miatt, akik elszakadtak az Igazságtól és mindattól, amit tanítottam nekik. Nagyon kevesen találnak vigaszt Bennem. Én türelmesen várok, mégsem fognak Hozzám jönni. Ők egy falat állítottak fel, mely elválasztja őket Tőlem és színlelve beszélnek azon Ígéretemről, hogy újra eljövök. Mennyire elfelejtették, amit mondtam, hogy amikor várható az idő – és az egyre közeledik-, meg kell őket mentenem, és azt, amit Atyám Könyvén keresztül mondtam nekik.

Szegény, szegény gyermekeim. Először is fel kell ébresztenem az Irántam való szeretetet a szívükben, ha vigasztalásban, szomorúságuk fájdalmának enyhítésében és ezen élet nehéz megpróbáltatásainak enyhítésében akarnak részesülni. Nekik most, ebben az időben szét kell tárniuk karjaikat, és hívniuk kell Engem, hogy az átmenetet fájdalommentessé tegyem számukra.

Én nem szeretnék fájdalmat okozni Isten gyermekeinek. De Tanításaim Igazságának és az Atyám által lefektetett Törvények elutasítása által, a gonosszal folytatott szörnyű csatába lesznek rángatva, még mielőtt Irgalmasságom a Karjaimba vonzaná őket, amikor majd megmentem őket.

Milyen kevés bizalmat hordoznak a szívükben az Egy Igaz Isten iránt! Mennyire komolytalanok és milyen gyorsan felkarolják a hazugságokat, hogy kielégítsék a bűn utáni vágyaikat. Milyen könnyen be lehet csapni őket, amikor elfogadják a hazugságokat, melyek megfelelnek életstílusuknak, annak érdekében, hogy igazolják a bűnt.

Bármilyen elfogadhatóan indokolják meg a bűnt az emberi értelem szerint, számukra ez az egyetlen út, amit választanak, csak hogy úgy éljék az életüket, ahogyan szeretnék. Az Igazságot oly nehéz lenyelni és nehéz megemészteni, melynek elfogadására a test önmegtagadására van szükség. Az Igazság – ha és amikor elfogadják azt – nagy bátorságot követel, és csak azok tudják azt valóban könnyedén átölelni, akik az Alázat Ajándékával rendelkeznek.

Azok, akik őszintén keresik Isten Igazságát, gyakran azok által vannak félrevezetve, akik azt mondják, hogy Isten Szavát hirdetik. Az egyedüli hely, ahol megtaláljátok az Igazságot, az a Legszentebb Biblia és az Én Szent Szavam, mely ezeken az Üzeneteken keresztül adatik nektek. Üzeneteim fenntartják Isten Szent Szavát, ahogyan az Atyám Könyvében áll.

Engem szeretni nem könnyű, mert csak úgy jöhettek Hozzám, mint egy egyszerű gyermek. Magatok megjátszását, melyet a mindennapi életetek során a világnak mutattok, félre kell tennetek. Ti egyedül csak úgy jöhettek Hozzám, mint egy egyszerű, bizakodó gyermek. Le kell borulnotok Előttem és kérnetek kell Engem, hogy felemeljek benneteket, formáljalak titeket, segítsek nektek, hogy a szentség helyes útján járjatok, és hogy teljesen megbízzatok Bennem.

Mihelyt mindent átadtok Nekem, Én fel foglak emelni benneteket, elveszem a félelmeteket és Királyságomba viszlek benneteket. Még akkor is, amikor Isten Szeretetével a lelketekben nehéznek fogjátok találni ezt az utat. De ez olyan lesz, mint amikor egy pókhálót leszednek, mert ha egyszer az Igazság kiderül, nem lesz más út számotokra, melyen járni szeretnétek. Mert ez lesz az egyetlen út, ami a Paradicsomhoz vezet benneteket és ez lesz az az út, amelyet választanotok kell, hogy Hozzám, Jézus Krisztushoz jöjjetek. Mert Én Vagyok az Út.

Jézusotok