Mi készteti a fiatalokat arra, hogy ennyire szégyelljenek Engem?

2011.08.19 23:00

Drága szeretett leányom, Szeretetem nagyon mély a fiatalok, különösen a tinédzserek és a fiatal felnőttek iránt.  Hasonlóképpen, mint a szüleik, szeretetet, boldogságot, aggodalmat és néha haragot érzek, miközben felnőni látom őket. Ó, mennyire fáj a szívem, amikor hallom őket, ahogy azt mondják, nem hisznek Istenben, az Én Örök Atyámban. Ők, az Én kis gyermekeim, olyan befolyás alatt állnak, hogy Őt (Istent) megtagadják, azért, hogy látszólag beilleszkedjenek barátaik közé, hogy ne lógjanak ki közülük. 

A tény az, hogy többé már nem könnyű a fiataloknak beismerniük szeretetüket Irántam, még akkor sem, ha elfogadják Létezésemet. Ez a beismerés, kínos helyzetbe hozhatja őket, amikor a Belém, Jézus Krisztusba vagy az Én Örök Atyámba vetett hitüket kigúnyolják, mert egy úgynevezett „magasabb rendű élőlényt” részesítenek előnyben. Mi készteti arra a fiatalokat, hogy ennyire szégyelljenek Engem? Miért érzik úgy, hogy egy olyan világba kell beilleszkedniük, amelyből hiányzik a lélek, vagy a lelki élettel egyáltalán nem törődik?

A zene és a művészet nagy befolyással van ezekre a drága kis lelkekre, akiknek a Mennyország és a pokol valóságáról nem beszélnek.   Ők, mint minden más gyermekem, akik rendületlenül kerülik, hogy bármilyen említést tegyenek Rólam, tanításaimról, vagy az Én Örök Atyám létezéséről, szintén elvesznek a vadonban.

Szülők, felszólítalak benneteket, hogy beszéljetek gyermekeiteknek a földi létezésük igazságáról. Arról, hogy honnan jöttek, és hogy milyen sors vár rájuk ezután az élet után. A ti kötelességetek segíteni nekik, hogy megnyissák szívüket Szeretetemre.  Gyengéden vezessétek őket Hozzám, de használjatok fel minden lehetséges eszközt, hogy lelkük megmentésében segítsetek. Tegyétek ezt irántuk való szeretetekből. Talán az évek során elhanyagoltátok kötelességeiteket, de most itt az ideje, hogy helyrehozzátok.  Az Irgalmasság Rózsafüzérének imádkozása által, amelyet a lelkükért imádkoztok, segíthettek nekik. Jobb lenne, ha ők még ebben az életben, kitárt karokkal, önszántukból jönnének Hozzám.

A fiataloknak a következőt mondom: ha hisztek Bennem, akkor ne féljetek ezt nyíltan megvallani. Ne tagadjatok meg Engem, mert Én vagyok a ti mentőövetek, aki nélkül nincs élet. Amikor a többiek látják, hogy a ti hitetek milyen erős, akkor hajlandóbbak lesznek megnyitni szívüket Irántam. Ez részetekről sok bátorságot követel, de a kegyelmek, amelyeket Tőlem fogtok kapni bátorságotokért, ellensúlyozni fogja félelmeiteket.  Amint elmondjátok az embereknek, hogy Én valóban létezem, amint tiszteletet és szeretetet mutattok irántuk, és magatokhoz vonzzátok őket, akkor, amikor Rólam beszéltek tisztelni fognak benneteket. Lehet, hogy furcsának tűnik, hogy az egyik lélegzetvételkor Rólam, a másikban pedig világi dolgokról beszéltek, de amikor ezt teszitek, akkor hitetekben is megerősödtök. Nemcsak nagy szeretetet fogtok megtapasztalni Irántam szívetekben, ez barátaitok lelkét is meg fogja menteni.

Használjátok az internetet üzeneteim terjesztésére. Beszéljetek ezekről. Nem számít, ki gúnyol ki benneteket.  Mert ha ezt teszitek, akkor világszerte sok-sok fiatalnak lesz majd része az örök életben, a megtérések eredményeként.

Most induljatok, értékes, ifjú Hadseregem. Itt az ideje, hogy bátorságot vegyetek Üzeneteim terjesztéséhez, amelyek a világban ennek a generációnak adatnak, arra emlékeztetvén őket, hogy ki vagyok Én, hogy miért mentettelek meg mindannyiatokat a pokol mélységéből, és hogy miért nyújtom most ki kezemet, hogy még egyszer megmentselek benneteket.

Ez most számomra  az az idő, amikor felétek nyújtom a kezemet, hogy kézen fogjalak benneteket.

Szeretlek benneteket.

 

A ti szeretett Megváltótok és Barátotok

Jézus Krisztus