Mert amikor ilyen módon szenvedtek, akkor lelkeket hoztok Hozzám, és azok, akik Nekem lelkeket hoznak, Hozzám tartoznak

2013.12.11 22:30

Drága szeretett leányom, amint a megtévesztés földi Egyházamban növekszik, sokkal több lélek lesz elcsábítva a hamis alázat és a szegények szükségleteinek kielégítésére történő úgynevezett nyilvános nagy jótékonysági cselekedetek által.

Olyan nehéz és olyan gyötrelmes lesz megkülönböztetni az Igazságot, hogy sokan egyszerűen hagyni fogják magukat belevinni az új tanokba, amelyek nem Tőlem származnak. Amikor ti, szeretett követőim, kezditek észrevenni, hogy az emberek hogyan dorgálnak meg benneteket nyilvánosan, igazságtalanul kritizálnak, szokatlan agresszivitással viselkednek veletek szemben, gyötörnek benneteket, akkor tudnotok kell, hogy a Sátán mindent megtesz, amit csak tud, hogy kétséget ébresszen a szívetekben ezzel a Küldetéssel kapcsolatosan. Ő és követői azok ellen küzdenek minden másodpercben közületek, akik a Szentlélek Ajándékával vagytok megáldva. Senkit sem hagynak békén közületek, akik azért harcoltok, hogy segítsetek Nekem megmenteni a lelkeket. Nektek sok akadállyal kell még szembenéznetek azért, hogy hagyjátok el ezt a Küldetést, és tagadjátok meg Szavamat. Ha ez bármikor megtörténne, tudnotok kell, hogy Én be foglak borítani benneteket Védelmemmel, és tudatában lesztek a bennetek lévő Jelenlétemnek, mert nem ti vagytok azok, akik harcoltok, hanem Én.

Amikor az Irántam való Szeretetetekért fájdalmat okoznak nektek, akkor az, amit éreztek, az Én Fájdalmam. Amikor könnyeztek a szomorúságtól, mert követtek Engem, és ennek következményeként meggyötörtek vagytok, akkor azok az Én Könnyeim, amelyek belőletek áradnak. Amikor megvetnek és gúnyolnak benneteket, akkor Én vagyok az Akit sértegetnek - és mindaz, ami Velem kapcsolatos -, és nem ti. És amikor félredobják szereteteteket és hátat fordítanak nektek, akkor Én vagyok az, Akitől eltávoznak. Tudnotok kell, hogy amikor ilyen nehéz és rettenetesen lesújtó megpróbáltatásokat kell elszenvednetek az Én Nevemben, Jelenlétem akkor a legerősebb. Amikor Én ilyen módon vagyok jelen, akkor teljes bizonyossággal tudni fogjátok, hogy egyedül csak az Én Munkám vonz magával ilyenfajta szenvedést. Azonkívül tudnotok kell, hogy Én soha nem hagylak cserben titeket, mert az Irántam való szeretetetek a legnagyobb jutalmat fogja elnyeri számotokra Királyságomban. Mert amikor ilyen módon szenvedtek, akkor lelkeket hoztok Hozzám, és azok, akik Nekem lelkeket hoznak, testben, lélekben és szellemileg Hozzám tartoznak. Ti Bennem és Velem vagytok, és Én bennetek élek.

Szeretlek benneteket.

Jézusotok