Mellettem haladtok és ezért le fognak köpni benneteket

2011.11.28 20:00

Drága szeretett leányom, nem szabad elfelejtened, hogy amikor nekem szolgálsz, akkor az életed mindig egy tövissel tele ággyá változik.

Semmi sem lesz könnyű, de tudnod kell, hogyha egy kiválasztott lélek vagy, akkor az áldozat is hozzá tartozik. Ezen az utazáson te vállaltad, hogy mellettem haladsz, ezért, amikor a legkevésbé számítasz rá, le fognak téged köpni, elgáncsolnak, kigúnyolnak, beléd rúgnak és meggyötörnek. Mindazok, akik nyíltan hirdetik Szent Szavamat, azonos megaláztatást fognak elszenvedni.

Azonban, amikor elhatározzátok, hogy nekem dolgoztok, de ezeket a megaláztatásokat és megpróbáltatásokat mégsem annak fogadjátok el, mint azon kereszt részét, melyet hordoztok, akkor a lelki tökéletességre nem fogtok megérni, melyet elvárnak tőletek.

Leányom, fogadd el a megaláztatást, a fájdalmat és a szenvedést, melyet az utadba gördítenek. Bizonyára most már úgy te, mint minden szeretett katonám, elfogadjátok legszentebb utasításaimat ez által az üzenet által, mert már tudnotok kell, hogy Én vagyok az, aki mellettetek halad.

 

Szeretett Megváltótok, Jézus Krisztus