Isten, az Atya: Nem lesz olyan tudományos kiértékelés, melynek értelme lenne, amikor a két nap majd látható lesz

2013.11.10 15:00

Drága leányom, az a Vágyam, hogy minél hamarabb összegyűjtsem minden gyermekemet, hogy tanúi legyenek Ígéretemnek. Az Én Nagy Ajándékom a szörnyű lelki üldöztetés kellős közepén fog megérkezni, amikor mindent tagadni fognak, ami Én Vagyok. Új isteneket fognak a világnak bemutatni, melyek közül egyik sem létezik. Egy csillogó külsővel beborítva ezeket arra szánták, hogy minden Létezésembe vetett hitet megállítsanak. Mindezek az eretnekségek ki fogják oltani Isten Fényét.

Hamarosan a csillagok nem fognak többé nagy erősségükkel ragyogni. Hamarosan új, váratlan jeleket fogok egy hitetlen világnak bemutatni, amelyek fölülmúlnak a tudománynak minden emberi értelmezésén, miközben Beavatkozásom kezdete feltárul. Nem lesz olyan tudományos kiértékelés, melynek értelme lenne, amikor a két nap majd látható lesz. Semmiféle értelme nem lesz a korlátolt emberi tudás szülte definícióknak. Ennek ellenére ők minden, az Égből a világnak adott jelre azt fogják mondani, hogy másik emberi élet is létezik a világegyetemben.

Én Vagyok minden élet Teremtője. Én teremtettem az embert. Én teremtettem a világot. Ne tagadjátok ezt soha, mert ha ezt teszitek, akkor már egy hamis tant fogtok követni. Minden égi beavatkozást – és ebből sok lesz – ki fognak magyarázni. Amikor ezeket a jeleket látjátok, tudnotok kell, hogy a Második Eljövetel napja közel van.

Kérlek benneteket, drága gyermekeim, hogy soha ne tagadjatok meg Engem, vagy azon Ígéretemet, hogy Én a végleges békét és megbékélést hozom a világnak, ami a tietek lesz, amennyiben az Én Feltételeimet fogadjátok el és nem a sajátjaitokat. Akaratom végre most már beteljesülőben van. Annak érdekében, hogy felkészítselek benneteket, sok csodát fogok mutatni a világnak az égen, a világegyetemben és a bolygórendszerben. Amikor ezeknek az eseményeknek tanúi vagytok, azt szeretném, hogy örvendezzetek, mert akkor ti már tudni fogjátok, hogy Fiam visszatérését jelzem előre, hogy az örök életről tett Ígérete beteljesedjen.

Töröljétek le könnyeiteket szemetekből. Én tudom, hogy milyen nehéz lesz a megpróbáltatásotok. Én minden gyermekemre utalok, beleértve a hívőket és a hitetleneket egyaránt, valamint a szörnyű bűnökért vétkeseket – senki sincs kizárva közületek. Ha megbékéltek Fiammal, akkor az Ő részévé váltok, és örökké fogtok Vele uralkodni a Paradicsomban.

Szeretett Atyátok,

A Legmagasságosabb Isten