Isten, az Atya: A Szentháromság Hatalma meghalad minden emberi beavatkozást

2014.06.11 12:25

Drága leányom, az a Vágyam, hogy mindnyájan válaszoljatok a Legszentebb Szentháromság Hívására, ebben az időben. A Szentháromság Hatalma meghalad minden emberi beavatkozást és Szeretetem Kegyelmével elérem az emberiséget, hogy kinyilvánítsam az Igazságot.

Ne féljetek Atyátoktól, mert Én a tietek vagyok, ti pedig az Enyéim. Minden Hatalom az Én Kezemben van, és Én nagy kivételeket teszek annak érdekében, hogy egyesítsem a világot. Sok lélek közömbös Velem szemben. Ők kerülnek Engem, tagadják Jelenlétemet, és aranyból öntött hamis isteneket állítván Színem elé, megsértik Istenségemet. Minden, ami agyagból van, fel lesz cserélve egy megújított élettel. Semmi sem örök ezen a Földön. Minden ismét porrá lesz. Mindaz, ami örök, nem a ti világotokból való. Az embert a Saját képmásomra teremtettem. Életet leheltem belé, és ti éltető leheletet kaptatok, és Én leszek Az, Aki azt el fogja venni. Minden Velem kezdődik és Velem is végződik, és senki sem tudja vagy fogja előírni Nekem, hogy Én hogyan egyesítsem gyermekeimet. Ez az Én feladatom és nem a tietek. Terveim – a jó, a rossz és a szerencsétlen lelkek megmentésére – nem lesznek megsemmisítve. Esetleg kárt okozhatnak benne, de nem dönthetik romba soha, mert mindaz, amit mondok, meg fog történni, és amire vágyok, meg fog valósulni.  

Én mindnyájatokat ismerlek, mivel Szeretetemből születtetek. Bármilyen legyen is az életkörülményetek, az az Isteni Gondviselésemnek köszönhetően alakult ki, és mindennek oka van. Ti, akik nem ismertek Engem, szintén az Enyéim vagytok, mert Én teremtettelek benneteket. Ti nem egy állati fajból fejlődtetek ki. Ezt elhinni, önmagatok becsapását jelenti, és csak egy eszköz arra – amelyet a csaló ültetett a szívetekbe -, hogy Engem megtagadjatok. Tagadván Engem, Örök Atyátokat, az Örök Üdvösséget tagadjátok. És tagadván Létezésem Igazságát, az örök dicsőség létezésétől fogjátok magatokat elszakítani.

Minden Irgalom az Enyém. Azokat halmozom el bőségesen Irgalmammal, akik tisztaszívűek, kiknek a lelkében azért van szeretet, mert megengedték Nekem, hogy belépjek a szívükbe. Az Örök Élet elnyerésének legfőbb akadálya az emberi kevélység. A kevélység az egyetlen legnagyobb akadálya annak, hogy Velem egyesüljetek. Lehet, hogy Fiam által ismertek Engem; lehet, hogy megértitek Szavamat, de nem a szerint éltek, amit tanítottak nektek. A Szeretet Tőlem jön. Ha a lélekben ott a kevélység (a gőg), a szeretet meghal benne, és helyébe lép a gyűlölet. A kevélység a Sátántól jön, és ez éppoly visszataszító Számomra, mint amilyen aggasztó.

Engedjétek, hogy szeresselek benneteket, elfogadván Szavamat és Ajándékaimat, melyeket a legnagyobb Áldozat, Fiam Kereszthalála által adtam a világnak. Életet adtam nektek. Fiam kinyilatkoztatása által Önmagamat adtam nektek. Én, lehajolván hozzátok, megaláztam Önmagam előtettek, hogy legyőzzem a kevélység bűnét. Próféták által tanítottalak benneteket. A szabad akarat Ajándékát adtam nektek, de ti visszaéltetek vele, hogy kielégítsétek a saját bujaságotokat és vágyaitokat. A szabad akarat Ajándékának kettős célja van: hogy megadja nektek a választás szabadságát, hogy ne félelemből, hanem szeretetből jöjjetek Hozzám; és hogy legyőzze az ördög hatalmát. Minden ajándék közül a szabad akaratotokra vágyik a leginkább a Sátán, és minden csalárdságot be fog vetni, csak hogy azt neki odaadjátok. Amikor a lelkek ezt megteszik a büszkeség bűne, a new age gyakorlatai és az okkultizmus által, akkor a gonosz rabszolgáivá válnak. Ő pedig majd minden egyes lélekben, akik átadják neki szabad akaratukat, kifejezésre fogja juttatni jellemvonásait. Viselkedésük által fogjátok felismerni őket. De az egyetlen biztos jele annak, hogy átadták a szabad akaratukat a gonosznak az, hogy ezek a lelkek folyamatosan azt keresik, hogy nyilvánosan kigúnyolják Fiamat, Jézus Krisztust, és az Ő Édesanyját, a Szeplőtelen Szűz Máriát, a Világ Anyját. A Sátán mindkettőjüket megveti.

Azonban, ha a szabad akaratot, amelyet Én adtam nektek, a lelketek javára használjátok, és arra, hogy egymást szeressétek, akkor ez egy erőteljes eszközzé válik a Sátán hatalmának gyengítésére. De azok a lelkek, akik szabad akaratuk Ajándékát Fiam, Jézus Krisztus által átadják Nekem, minden ajándék leghatalmasabbikját adják Nekem. Az fog történni, hogy ezeken a lelkeken keresztül fogom a gonoszt legyőzni, és ők lesznek azok az eszközök, melyek által meg tudom menteni azok lelkét, akik teljesen elszakították magukat Tőlem.

Ez az Én Ígéretem: Meg fogom menteni a lelkeket, még a legreménytelenebb helyzetekben lévőket is, azok áldozatainak köszönhetően, akik szabad akaratuk ajándékát Fiam, Jézus Krisztus által átadják Nekem.

Örök Atyátok,

A Legmagasságosabb Isten