Imádkozzátok a Keresztes Imahadjárat eme különleges imáját mindazok felajánlására, akik közel állnak hozzátok, hogy Drága Véremmel beboríthassam őket

2013.09.18 23:30

Drága szeretett leányom, azt kérem tőletek, hogy mindnyájan imádkozzátok a Keresztes Imahadjárat eme különleges imáját mindazok felajánlására, akik közel állnak hozzátok, hogy Drága Véremmel beboríthassam őket.

A Keresztes Imahadjárat 122. imája: Felajánlás Jézus Krisztus Drága Vérének

Drága Jézus, kérlek, szentelj meg engem, a családomat, a barátaimat, a nemzetemet, hogy Drága Véred védelme alatt legyenek.

Te meghaltál értem, és a Te Sebeid az én sebeim lettek, mivelhogy méltósággal elfogadom a szenvedést, melyet a Második Eljöveteledhez vezető úton fogok elviselni.

Együtt szenvedek Veled, drága Jézus, amint megpróbálod a Szívedbe gyűjteni Isten minden gyermekét, hogy így Örök Életünk legyen.

Boríts be engem és mindazokat, akiknek szükségük van Védelmedre a Te Drága Véreddel. Ámen.

Mindössze annyit kell tennetek, hogy bíztok Bennem, és Én meg fogom védeni mindazokat, akik Hozzám fordulnak a saját és mások lelkének üdvösségéért.

Menjetek és készüljetek fel az Ítélet Napjára. Megáldalak mindnyájatokat és megadom nektek az erőt, hogy odaadással folytassátok Keresztes Imahadjáratom Imáinak az imádkozását.

Jézusotok