Hamarosan szeretett Benedek Pápám fogja vezetni Isten gyermekeit száműzetése helyéről

2013.03.29 08:45

2. Nagypénteki Üzenet

Drága szeretett leányom, ma történelem íródik. Miközben a Passiómra emlékeznek, ez valójában a Katolikus Egyház Keresztre feszítését fogja bemutatni.

Az Elárulásom napját megelőző napokban, az én időmben a földön, a napi szolgálattevő papok minden lehetséges módon harcoltak ellenem, hogy bebizonyítsák, Én az eretnekség bűnébe estem.

Azt használták fel, amit Én tanítottam – az Isten Szavát –, és elferdítették azt. A szóbeszédek, melyeket terjesztettek, hazugságokat tartalmaztak, és azt mondták, hogy Én megpróbálom elvonni az embereket az Egyház Igaz Tanításától. Ők a templomokban prédikáltak felhívva az emberek figyelmét arra, hogy tartsák távol magukat Tőlem, nehogy ezzel megsértsék a főpapokat. Őket arra is figyelmeztették, hogy amennyiben továbbra is terjesztik Üzeneteimet, kidobják őket, akárcsak a leprásokat a Szent Templomból. Egyes esetekben azt mondták Tanítványaimnak, hogy fizikai fenyítésben lesz részük, és hogy le fogják őket tartóztatni.

Miközben a Szentlelket káromolták – tagadták, hogy Én az Igazságot mondom és azt mondták, hogy Szavam a Sátántól ered – továbbra is imádták Istent a Templomokban. Királyi ruhába öltözve harcoltak a templomban az oltárnál lévő helyükért. Minden kisebb beosztású szolgának órákig állnia kellett, miközben ők azokon a székeken ültek, amelyeket a Királyoknak terveztek. Az oltár annyira tele volt az Egyház vezetőivel, hogy az egyszerű emberek zavarba jöttek. Őket arra kötelezték, hogy tiszteljék Isten legmagasabb rangú szolgáját, így fejezvén ki Isten iránti tiszteletüket. A főpapok tiszteletet követeltek (maguknak) azoktól, akik templomba jártak. Ők a szeretet és az alázat minden külső jelét mutatták, melyeket elvártak tőlük, és mégis úgy öltözködtek és viselkedtek Atyám Házában, mint mesterek, a szolga helyett, aminek valóban lenniük kellett volna.

Az emberek azon félelmükben, nehogy megbántsák a Farizeusokat, féltek követni Engem. A papokat megfélemlítették és figyelmeztették, hogy amennyiben nem hagyják abba Szavam terjesztését, megfosztják őket papi címüktől. Az egyszerű ember tudta, hogy ha rajtakapnák őket miközben Szavamat terjesztik, a sorsuk sokkal rosszabb lett volna.

Testem Keresztre feszítése a Földön beteljesítette az Atyámmal kötött Szövetség első részét, hogy megmentse az emberiséget.

Misztikus Testem – Földi Egyházam – Keresztre feszítése ma kezdődik el, mely a végső üldöztetés kezdete, mivel a Szabadkőműves terv Házam megszentségtelenítésére most fog világossá válni mindazok számára, akik ismerik az Igazságot.

A történelem most ismétli önmagát, de az Igazságot nem lehet letagadni. Azok azonban, akik megtagadnak Engem, idővel vissza fognak térni Hozzám. Azok, akik tudják, hogy a megjövendölt próféciák most teljesednek be – hogy Egyházam a végső célpont lesz annak érdekében, hogy megtisztítsák a világot Az Én, Jézus Krisztus által hagyott minden nyomtól -, maradék Hadseregemben követni fognak Engem. Ők az idők végezetéig hűek maradnak Tanításaimhoz.

Senki sem tudja megállítani Isten Igaz Szavának terjedését. Senki sem. Az uralkodás Péter Házában rövid lesz, és hamarosan szeretett Benedek Pápám fogja vezetni Isten gyermekeit száműzetése helyéről. Péter, az Én Apostolom, Földi Egyházam alapítója az utolsó nehéz napokban, mialatt Egyházam az életéért küzd, vezetni fogja őt.

Jézusotok