Hamarosan Mennyei Dicsőségem teljességében fogtok látni Engem, és akkor végre meg fogjátok érteni Istenségem Misztériumát

2013.12.22 15:56

Drága szeretett leányom, hamarosan mennyire fel fog a világ figyelni és elismerni Jelenlétemet. Jelenlétem érezhető lesz majd minden nemzetben, országban és otthonban, és senki sem fogja tudni tagadni Jelenlétemet, de néhányan nem fognak akarni tanúságot tenni Beavatkozásomról. Nektek, mindnyájatoknak el kell fogadnotok, hogy amikor a Nagyfigyelmeztetés megtörténik, az egy Nagy Mennyei Jel. Ez fogja bizonyítani Isten minden gyermeke iránti Szeretetét.  

Azon a Napon a ti magányos Istentől való elszakadásotok véget ér. Azok, akik védelmet szeretnének, amire vágynak, tudniuk kell a következőt: Én le fogom törölni könnyeiteket. Megbocsátom bűneiteket. Mindnyájatokat meg foglak áldani, beleértve azokat is, akik hátat fordítanak Nekem, abban a reményben, hogy futva fognak vissza jönni majd Hozzám, hogy megmentsem őket.

A világ az Enyém. Isten gyermekei össze lesznek gyűjtve és mindazok, akiknek a neve be van írva az Élet Könyvébe, Karjaimba lesznek ragadva. Imádkozzatok, hogy azok, akiknek kétségeik vannak, megszabaduljanak azoktól; hogy akik szörnyű sötétségben vannak, Irgalmat kérjenek Tőlem, és akik tagadnak Engem, végül elismerjenek.

Nektek sohasem szabad megengednetek, hogy Szent Szavam ócsárlói eltávolítsanak benneteket Tőlem, szeretett Jézusotoktól.

Hamarosan Mennyei Dicsőségem teljességében fogtok látni Engem, és akkor végre meg fogjátok érteni Istenségem Misztériumát.

Jézusotok