Én vagyok az Egyház. Az Egyházat Én alapítottam, amely nem semmisülhet meg soha

2012.04.07 10:00

Drága szeretett leányom, elkezdődött a Katolikus Egyházban az egyházszakadás, amelyről beszéltem.

Tanításaimat, amelyek sohasem változtak azóta, hogy a Szentírás a Jelenések Könyvével befejeződött, elkezdték támadni. 

Az évszázadok során Szent Szavam számos kihívásnak, véleménynek, és teológiai kiértékelésnek volt kitéve.

Sok jó ember kérdőjelezte meg azokat az utasításokat és tanításokat, amelyeket az emberiséggel közöltem.

Tanításaim közül néhányat részekre szedtek, elemezték, új értelmezésekre törekedtek, és aztán elfogadták.

De ez felesleges volt. Mert az emberek megkapták az igazságot a próféták által, akik előttem küldettek, és aztán általam is, a Földön töltött időm alatt.

Az igazság sohasem változott. Az igazság egyszerű.

Minden más olyan információt, melyet a Szentírás nem tartalmaz, egyetlen céllal kapott ajándékba a világ a kiválasztott lelkek által: hogy segítsen nektek az emberiségért vállalt áldozatomat szemlélni, és megmutassa, valamint emlékeztessen benneteket arra a szeretetre, amelyet a szívemben érzek Isten minden gyermeke iránt.

Minden Isteni kinyilatkoztatás, amelyet ma kap a világ, azért van, hogy segítsen nektek felkészülni az Örök Életre.

Tanításaim, melyeket a Szent és Katolikus Apostoli Egyház elfogad, most támadás alatt vannak – elsősorban a számos kihívás által -, ami az Egyház megoszlását fogja eredményezni.

Új törvényeket fognak bevezetni, hogy megfeleljenek a modern nézeteknek, és hogy elfogadhatóak legyenek azok számára, akik – a szívükben lévő büszkeség miatt – szükségesebbnek érzik az emberiség megnyugtatását, mint az Egyház tanítása iránti engedelmességet.

Én vagyok az Egyház. Az Egyházat Én alapítottam, amely nem semmisülhet meg soha.

Sokan, – úgy az Egyházon belül, mint az Egyházon kívül – megpróbálják lerombolni annak struktúráját.

Imádkozzatok, hogy Szent Helytartóm, XVI. Benedek Pápa erős maradhasson az erőteljes ellenállás közepette, amellyel most szembesül.

Ez egy szándékos kísérlet a hamis prófétával kapcsolatban állók részéről, hogy egy új egyházat hozzanak létre.

Ezek a ravasz emberek elhitetik veletek, hogy ez ugyanaz az Egyház lesz, de ez nem lehetséges.

Hogyan képviselhet Engem Egyházam új törvények által, azon igazság kicsavart változatával, amelyet Én adtam a világnak?

Ezt nem teheti. Ezért van az, hogy Atyám a Mennyből fogja irányítani Egyházát, igaz hűséges követőit.

Atyám az Egyház kulcsait magánál fogja tartani a Második Eljövetelig, amikor az Új Jeruzsálem, az Egy Igaz Katolikus Egyház fel fog emelkedni hamvaiból, hogy Isten minden gyermeke, minden vallás és hitfelekezet egyként követelje azt vissza.  

Ez az eleve elrendelt módja annak, hogy teljes és végleges Egység legyen az Új Béke Korszakában a Földön.

Szeretett Jézusotok