Én jelen vagyok az Oltáriszentségben, annak ellenére, hogy ígéretemet félreértelmezik

2011.04.14 00:05

Drága, szeretett leányom, ne aggódj, folyamatosan fejlődsz abban, ahogyan időt szakítasz a Hozzám való imádkozásra. Fontos most megértenie az embernek, hogy ha közelebb akar kerülni az Én szívemhez, meg kell értenie, mennyire szükséges a Legszentebb Eucharisztia szentségének magához vétele.

Sokan, köztük más keresztény csoportok is, tagadják valóságos jelenlétemet az Oltáriszentségben. Érthetetlen, hogy miért döntöttek úgy, hogy tagadják ígéreteimet, melyeket az utolsó vacsorán tettem arról, hogy testemet és véremet adom eledelül és táplálékul lelketeknek. Ami viszont nyilvánvaló, az a világ összes tabernákulumában jelen levő Oltáriszentség csodája, mely azért van ott, hogy szegény éhező és üres lelketeket betöltse az Én jelenlétemmel. Ez a jelenlét olyan módon erősít meg benneteket, hogy ha elmulasztotok magatokhoz venni Engem - miután már hozzászoktatok Jelenlétemhez -, elveszettnek fogjátok magatokat érezni.

Sok keresztény figyelmen kívül hagyja a legalapvetőbb, keresztre feszítésem idején tett ígéretemet, hogy jelen leszek a kenyérben és a borban, maradandó jelet hagyva a lelkek táplálásának segítségére. A túl sok emberi érvelés eredményeként még a jó szándékú keresztények is elutasítanak. Ugyanezek a keresztények nem tudják befogadni az Oltáriszentséget annak valóságos formájában. A Legszentebb Oltáriszentséget, mint csodálatos ajándékot adtam mindannyiatoknak, megváltásotokra és üdvösségetekre. Jelenlétem tényének elutasításával elveszítitek az ígéret részét képező különleges kegyelmeket, melyek még közelebb hoznak Engem a szívetekbe.

Emlékezzetek rá, hogy azért haltam meg értetek, hogy az örök életre és üdvösségre vezesselek benneteket. Vegyetek Engem magatokhoz, mint Élő Jelenlétet, és lelketek úgy felragyog, amint azt addig lehetetlennek hittétek. Térjetek vissza az Én Testem és Vérem vételéhez. Engedjétek, hogy elvegyem kétségeiteket. Ez az egyik legnagyobb hiba, amit a Keresztények elkövettek, azáltal, hogy megtagadják, hogy lelkükbe ily módon belépjek. Ez nagyon sérti Örök Atyámat, a megmentésetekért hozott áldozat miatt. Engedjétek, hogy világosságot és táplálékot hozzak az életetekbe. Hajlandóbbak lesztek Tanításaim igazságát elfogadni a Nagyfigyelmeztetés megtörténte után.

Emlékezzetek arra, amit az utolsó vacsorán ígértem, hogy ha eszitek a kenyeret és a bort, az lesz számotokra az Én Testem és Vérem. Minden más értelmezést az emberi logika és érvelés torzított el. Most értsétek meg és fogadjátok el az igazságot.

 

Szerető Megváltótok

Jézus Krisztus