Ehelyett ők bele fognak esni abba a csapdába, hogy elválasszák a dogmát a tantól

2014.12.15 21:55

Drága szeretett leányom, amikor a Farizeusok elküldtek tekintélyes embereket, hogy minden elképzelhető trükköt felhasználva Engem támadjanak, ugyanakkor pedig a templomokban a Messiás eljöveteléről szóló próféciákról prédikáltak. Miközben gúnyoltak Engem és hazugságokat terjesztettek Erkölcsösségem felől, a Szentírást idézték. Amint üldöztek Engem a farizeusok – mindenféle néven szólítottak, amelyek Atyámat sértették -, továbbra is a Messiás eljövetelére készítették fel Isten népét. Bár Én ott voltam közöttük, nem voltak hajlandók elismerni Engem, de mégsem tudtak figyelmen kívül hagyni, mivel el voltam telve Szentlélekkel. Amikor feltámadtam a halálból, a farizeusok bizonyítékot kaptak Feltámadásomról, de mégis úgy döntöttek, hogy inkább hazugságokat terjesztenek, csakhogy eltitkolják az Igazságot. Cselekedeteik eredményeként lelkek millióit fosztották meg a jogos örökségüktől – az Örök Üdvösség Ajándékától.

Ebben az időszakban, amikor most Második Eljövetelemre készítem fel a világot, a felszentelt szolgák ugyanezt fogják tenni földi Egyházamban. Ők arról a Nagy Napról fognak prédikálni, amikor majd újra eljövök, de azt fogják feltételezni, hogy erre a napra egy másik évszázadban fog sor kerülni. Ők nem olyan módon fogják felkészíteni a lelkeket, mint ahogyan Én arra vágyom. Nem fogják sürgetni az embereket, hogy keressék az (Istennel való) kiengesztelődést; hogy imádkozzanak; hogy járuljanak a Szentségekhez, és hogy szigorúan ragaszkodjanak a Leírt Igéhez. Ehelyett ők bele fognak esni abba a csapdába, hogy elválasszák a dogmát a tantól és nem lesznek hajlandók elfogadni az üzeneteket, amelyek Isten prófétáinak adattak.

Annyira vakok, amikor most az Igazság Könyve által szólok hozzájuk. Annyira tudatlanok ők, akik azt mondják, hogy a Királyságomhoz vezető útra irányítanak benneteket, amikor azt sem tudják, hogy melyik a helyes út, amely oda vezet. Nekik olvasniuk kell a Szent Bibliát, tanulmányozniuk kell azt, de mindenekelőtt el kell fogadniuk annak tartalmát, mert különben hogyan is tudnának ismerni Engem? Úgy fogok eljönni, mint tolvaj az éjszakában, és ők nem fognak készen állni arra, hogy üdvözöljenek Engem, mivel nem érzik a szükségét annak, hogy felkészüljenek.

Most tehát előttetek állok, felszentelt szolgáim, és arra kérlek benneteket, hogy hallgassatok Rám. Azt kérem tőletek, hogy higgyetek abban, Aki Én Vagyok, és mindabban, amit azért tettem, hogy megszabadítsam az embert a bűntől, és abban, amit még meg kell tennem Atyám Szövetségének beteljesítése érdekében. Ahogy az idő közeledik, jelek fognak adatni nektek arra, hogy az Én Napom hamarosan eljön. Azért fogom ezt megtenni, hogy felébresszen benneteket szendergéseitekből, és hogy meghalljátok a Hangomat. Arra sürgetlek benneteket, hogy mondjátok el az Igazságot a bűnről; az Igazságot Isten Szent Igéjéről, és hogy azt soha nem lehet meghamisítani, amint Istenségem Igazságát sem.

Ünnepélyesen kijelentem, hogy amikor ezek a jelek majd megadatnak nektek, a Szentlélek ki fog rátok áradni, és azok, akik egyszerű engedelmességgel szeretnek Engem, azonnal tudni fogják, hogy Én beszélek hozzátok ebben az időben. Aztán el foglak tölteni benneteket Szeretetemmel, és ti úgy fogjátok látni a dolgokat, amilyenek azok valójában, elmétek tisztaságával és egy olyan betekintéssel, melynek segítségével felismeritek azt, hogy mi az elvárás veletek szemben, hogy így segíthessetek Nekem végrehajtani Tervemet: megmenteni a világot és Isten minden gyermekét.

Figyeljetek. Készüljetek. Imádkozván, kérjétek Erőmet, a Bátorságomat, és soha ne feledkezzetek meg az Irántam való kötelességetekről.

Menjetek békében, hogy szerethessetek és szolgálhassatok Engem most és mindörökké.

Jézusotok