Egyetlen felszentelt szolgám sem ítélhet el senkit az Én Nevemben

2013.09.05 14:30

Drága szeretett leányom, milyen kevesen vannak, akik őszintén szeretnek Engem azok között, akik hisznek Istenben, vagy akik Emberfiaként fogadnak el Engem. Azt mondják, hogy szeretnek Engem, de sokan nem élnek Tanításaim szerint. Ti nem mondhatjátok, hogy szerettek Engem s ugyanakkor másokat elítéltek. Nem bánthattok másokat, kemény szavakat használva és ugyanakkor azt mondjátok, hogy szerettek Engem.

Ki az, aki bűntelen köztetek?  Melyik az közületek, aki Előttem felmagasztalja magát, és aztán kegyetlenül mások ellen beszél? Ti sohasem állíthatjátok azt, hogy az Én Nevemben beszéltek, amikor másokat rágalmaztok. Ez sértés Istennel szemben, és azok, akik így viselkednek, megbántanak Engem. Ti, akik másokról rosszat mondotok, s közben azt mondjátok, hogy Engem védtek, csak magatokat távolítjátok el Tőlem. Mégis azt gondoljátok, hogy tetteitek indokoltak. Milyen alkalom esetében gondolnátok, hogy Én az ilyen viselkedést támogatnám, és miért hiszitek azt, hogy fel vagytok hatalmazva az ilyen dolgok megtételére?  

Amikor el vagytok kötelezve Szolgálatomnak és aztán Isten valamelyik gyermeke ellen ily kegyetlen szavakat mondotok, súlyos bűnt követtek el. Egyetlen felszentelt szolgám sem ítélhet el senkit az Én Nevemben. Lehet, hogy jártasok vagytok Tanításaimban, lehet, hogy tájékozottak vagytok mindarról, amit Atyám Könyve tartalmaz, de amikor másokat az Én Nevemben rágalmaztok, félre foglak dobni benneteket. Sok vezeklést követel majd részetekről, hogy újra keressétek Kegyeimet, és még akkor is, amíg csak Bocsánatomért nem könyörögtök, hosszú idő fog eltelni addig, míg végül alkalmasak lesztek arra, hogy újra Elém járulhassatok

Jézusotok