Az Ítélet Napján meg fogjátok végre érteni Isten Hatalmát

2013.12.20 23:16

Drága szeretett leányom, az Én parancsom lesz az, amelynek köszönhetően a Sátán és démonai visszakozni fognak. Minden hatalmuk ellenére, ők semmik Előttem, az Emberfia, Jézus Krisztus előtt. Mert az emberi nemhez intézett minden Alázatom, Áldozatom, Felkérésem ellenére sohasem szabad Istenségemet alábecsülni. Hatalmamat nem szabad soha félreérteni, mert Én Mindenható Vagyok és Királyságom örökké fenn fog állni akár az emberrel, vagy a nélkül, akinek szabad akarata van, és ezért választhat, hogy követ-e Engem, vagy sem.

Bár az emberiség gyengesége – melyet a bűn okozott – sebezhetővé tesz minden embert a Sátán kísértésével szemben, nektek sohasem szabad azt gondolnotok, hogy minden hatalom az ő birtokában van, mert nincs az ő birtokában. Minden démon, beleértve mesterüket, a fenevadat is, Parancsomra a Lábaim elé fognak hullni. Nem tudjátok ezt? Mert csak Egyetlenegy létezik, aki azzal az Istenséggel rendelkezik, hogy mindent a Lába alá vessen*, és az Én Vagyok, Jézus Krisztus.

Isten kegyének elnyerése érdekében mindenkinek Hozzám kell jönnie. Szeretlek benneteket. Magamhoz vonzlak titeket. Védelmezlek benneteket. Megalázkodom előtettek. Mielőtt meghaltam volna, megengedtem, hogy értetek a földön, a sárban vonszoljanak Engem. Hamarosan szembe kell néznetek Velem. Az Ítélet Napján meg fogjátok végre érteni Isten Hatalmát, és akkor tudni fogjátok, hogy milyen érzés szemtől szembe állni az Én Isteni Fényemmel. Az Én Fényem annyira erőteljes, hogy csak a tiszta és alázatos lélek fogja tudni elviselni. Sokakat közületek a Földre fog kényszeríteni, miközben az arcotokat el fogjátok takarni Előlem. Közületek csak nagyon kevesen alkalmasak arra, hogy megálljanak Előttem, és mégis Magamhoz foglak húzni benneteket, mígnem úgy álltok majd ott, ahogyan kell: Irántam való teljes önátadásban és engedelmességben. Azon a napon a szabad akaratotok véget ér.

Jézusotok

 

*(lásd. Zsolt. 8,7)