Az Én Igém egyszerű, könnyű megérteni, de nem olyan könnyű a szerint élni

2014.07.09 15:48

Drága szeretett leányom, Utasításom mindazok számára, akik tisztelnek Engem, hogy imádkozzanak kitartóan, azon zűrzavar miatt, mely hamarosan ki fog törni a világban. Sok esemény fog kibontakozni, ezek mindegyike a megosztottságokhoz kapcsolódik, melyeket a vallási gyűlölet és a kapzsiság okoz. De amikor semmibe vesznek Engem – ami már nyilvánvaló a világban, és ami belülről, saját négy falam közül származik -, tudni fogjátok, hogy az idő közel van. Mert amikor átkoznak Engem és üldözik azokat, akik szeretnek Engem, akkor tanúi lesznek Beavatkozásomnak, mely egy villámcsapáshoz lesz hasonló.

Sokan össze fogják téveszteni  az üldöztetésbe – ami mindig azok sorsa lesz, akik követnek Engem – való önkéntes beleegyezésemet a gonosz dolgok elfogadásával és azzal, hogy hajlandó vagyok megengedni, hogy ezek a dolgok tovább növekedjenek. Ez azonban helytelen. Minden Szeretet Tőlem származik. Minden gonoszság a Sátántól ered. Amikor a kettő összeütközik, nagy szakadás fog kibontakozni. A gonoszság nem tud növekedni, ha Én felemelkedem ellene. Még maga a Sátán is csak Isten Akaratának megfelelően tudja a mérgét szétszórni.

A gonosz, mely beszennyezi a világot, meg lesz semmisítve. Ne legyen efelől semmi kétségetek. Nektek azonban fel kell ismernetek a gonoszságot annak, ami az valójában, mert a Sátán mindig jó dologként fogja azt bemutatni. Az ő kedvenc taktikája az, hogy egy eltorzított képet mutat be Tanításaimról és nagy megtévesztéseket foglal ezekbe, melyeket csak azok tudnak felismerni, akiknek lelkében Isten Lelke lakozik. Oly sokan terjesztik Tanításaim különböző változatait és saját értelmezéseiket hozzák létre, és ezzel sokakat megtévesztenek. Amikor azok, akik azt vallják, hogy ismernek Engem, mégis megfeszítenek azok gyötrése által, akik szolgálnak Engem, tudnotok kell, hogy ők nem Tőlem valók – hogyan is lehetnének?

Legyetek békével, mert mindaz, amit tudnotok kell, benne foglaltatik Szent Szavamban. Az Én Igém egyszerű, könnyű megérteni, de nem olyan könnyű a szerint élni.  Az, hogy az Én Igém szerint éltek és szerettek, a hajtóereje lesz minden általatok kimondott szónak, minden általatok elkövetett cselekedetnek és minden általatok tett gesztusnak. Ha nem szeretetnek vagytok tanúi azok szájából, akik azt vallják, hogy szentek lennének, akkor nem Isten Igéjét hallgatjátok. Ehelyett csak egy emberi értelmezést hallgattok, amely téves.

Ami nem az Én Istenségemből fakad, nem Tőlem származik.

Jézusotok