Az egyetlen víz, amely szükséges Isten gyermekei túléléséhez, az Élet Fájáról fog származni

2013.05.10 16:40

Drága szeretett leányom, áldottak azok, akik Isten Igaz Szavára válaszolnak, mert ők fognak majd először feltámadni és belépni Új Királyságomba.

Azok lesznek az első lelkek, akiket el kell érnem, akiknek nem adatott meg Szent Szavam, beleértve azokat az országokat is, ahol elítélnek Engem. Nem az ő hibájuk, hogy őket születésüktől fogva úgy nevelték, hogy tagadják Istent, minden létező valóság Alkotóját és Teremtőjét. Arra fogok törekedni, hogy megtérítsem őket e Küldetésen keresztül, és megígérem, hogy miután az Igazság a Nagyfigyelmeztetés során meg lesz nekik mutatva, őket nagyon gyorsan Irgalmasságomba fogom vonni. Soha nem fogom elhagyni azokat, akiket a hamis tanokkal megtévesztettek, mert ők védtelenek, és szükségük van az Én Szeretetemre és Irgalmasságomra.

Az Én vágyam az, hogy követőim már most készüljenek a létrán való felkapaszkodásra, mely hosszú és nehéz felkapaszkodás lesz a lelki tökéletesség felé. Azoknak, akik Hangom által már meg vannak áldva a megkülönböztetés Ajándékával, melyet az Igazság Könyve tartalmaz, Velem szemben van egy kötelességük.

A következőket kell tenniük: Használjátok az Ajándékot, amelyet adtam nektek, hogy felkészüljetek a tőletek elvárt lelki tökéletességre, most, amikor megalkotom maradék Hadseregemet a Földön. A ti felelősségetek, hogy segítsétek azokat, akik túl gyengék, büszkék és makacsok ahhoz, hogy elfogadják Irgalmasságom Kezét. Én általatok leszek képes arra, hogy megadjam minden léleknek az üdvösséget – beleértve azokat is, akik nem méltók Irgalmamra –, mely szükséges ahhoz, hogy örökké Dicsőségemben éljenek.

Ó, milyen csodálatos ez az Én dicsőséges Új Királyságom! Ha csak látnátok azt, közületek egyikőtök sem mondana soha egy szót sem Ellenem. Ez lesz a ti új otthonotok, a hely, ahol ti és családotok élvezni fogjátok az örök elragadtatást, a békét, a szeretetet és az örömet, elmerülvén mindabba, melyet Atyám a boldogságotokra teremtett. Úgy képzeljétek azt el, mint egy új lakást, hasonlóan ahhoz, ahogyan a Föld volt teremtve, csakhogy ennek az Új Égnek és Új Földnek nem lesz tengere.

Az egyetlen víz, amely szükséges Isten gyermekei túléléséhez, az Élet Fájáról fog származni, mely minden életet táplálni fog.

Minden igény ki lesz elégítve, és bőségben lesz a szeretet, úgyhogy semmiféle elégedetlenség nem fog létezni. Bőségben lesz nevetés, szeretet, öröm, színek és azok a szép dolgok, amilyeneket egyetlen ember sem látott még földi élete során. Egy olyan boldogság lesz az Ajándék mindegyikőtök számára – akiknek megadatik a kulcs Királyságomhoz -, amely a földön elképzelhetetlen.

Az előttetek álló élet nagy Ajándékokkal van feldíszítve, és ti az Irántam való szeretetetekben egy állandó béke állapotában maradtok. Én Isten minden gyermekével egységben fogok uralkodni, és mindenki óhaja ki lesz elégítve; oly nagy az Én Szeretetem. Ez az egyetlen élet, amelyre törekednetek kell, mivel nem fog más élet létezni a Nagy Napot követően, amikor eljövök értetek.

Jézusotok