Amikor nincs bennetek alázat, a büszkeség el fogja árasztani a lelketeket, és vétkezni fogtok Ellenem

2013.10.31 23:30

Drága szeretett leányom, oly sokan nem fognak hallgatni Hangomra, mert nem tudják, hogy Ki Vagyok. Sokan állítják, hogy ismernek Engem, de csupán hiányos emberi értelmezésük az, amely által meg vannak győződve arról, hogy megértik, Ki Vagyok Én és mit tettem azért, hogy megmentsem őket a mélységtől, amellyel Isten minden gyermeke szembesül, ha nem fognak kérni Engem, hogy bocsássak meg nekik.

A szabad akarat egy Ajándék Atyámtól. Azonban a szabad akarat meggátolhatja az embert azon igyekezetében, hogy keresse Isten Szeretetét. Mégis Atyám megadta gyermekeinek ezt az Ajándékot. Ő ilyen nagylelkű. Ő ennyire szereti gyermekeit. Ez az Ajándék megadta nekik azt a szabadságot, hogy bebarangolják a Földet, élvezzék gyümölcseit, és hogy megöleljék annak szépségét. De a Sátán által megkísértett ember visszaélt Atyám bizalmával. Ezután a Sátán rabszolgává tette őt és egyezséget kovácsolt vele, ahol a bűn továbbra is el fogja választani Istentől Isten gyermekeit.

Kereszthalálom Ajándéka azt jelentette, hogy Én megszakítottam ezt a természetellenes köteléket az ember és a Sátán között. Így tehát Kereszthalálomnak köszönhetően lehetővé tettem az ember számára, hogy a bűnbocsánat által keresse az üdvösséget. Ez azt jelenti, hogy az ember képes kiszabadulni a Sátán szorításából, de valójában csak azok nyerhetik el az üdvösséget, akik teljes alázatos szolgaságban követnek Engem. Amennyiben az Istennel való megbékélés által nem valljátok be nyíltan Nekem gyengeségeteket, bűneiteket és a mások iránti gyűlöleteteket, nem lesztek tiszták. A lélek megtisztulása nélkül nem vagytok alkalmasak arra, hogy alázatosakká váljatok a Szememben. Amikor nincs bennetek alázat, a büszkeség el fogja árasztani a lelketeket, és vétkezni fogtok Ellenem. Amikor vétkeztek Ellenem, akkor ezt számos módon teszitek.

Elsőként a bujaságotokat, a kapzsiságotokat és a büszkeségeteket fogjátok táplálni. Aztán úgy fogtok viselkedni, mintha értelmesebbek, okosabbak és jobbak lennétek másoknál. Majd pedig ítélkezni fogtok mások fölött. Aztán a következő szakaszba léptek. Gúnyolni fogjátok azokat, akik valódi egységben vannak Velem, kijelentvén nekik, hogy ők nem tökéletesek. Aztán rágalmat fogtok kelteni mindazok ellen, akik hűek maradnak Hozzám. Mégis arról fogjátok meggyőzni magatokat, hogy el vagytok telve a Szentlélekkel. De nem a Szentlélek lesz az, aki megihlet benneteket. Ehelyett a gonosz szelleme lesz az, aki megszállja majd a lelketeket, és ti azt fogjátok hinni, hogy Égi vezetésben van részetek.

Amikor azt mondjátok, hogy Engem képviseltek és előnyösebb helyzetben vagytok, mint mások, hogy Királyságom részesei legyetek, és aztán meghazudtoltok Engem, akkor mások imáira van szükségetek. Ebben a stádiumban félúton vagytok a Pokol mélysége felé, és a beavatkozásom nélkül elvesznétek.

Fogjátok Üzenetemet. Szorítsátok azt közel a szívetekhez, és ezt kérdezzétek: „Jézus, ez Te vagy? Nekem valóban szükségem van a Te segítségedre?” – és Én meg fogom adni a választ nektek.

Jézusotok