A Saját Egyházam elleni összeesküvéssel fognak vádolni benneteket, azonban a ti egyedüli “bűnötök” az lesz, hogy támogatjátok az Igazságot

2013.06.30 23:10

Drága szeretett leányom, egyetlen pillanatra sem fog a gonosz megállni azok üldözésében, akik szeretnek Engem. Amikor a lelkek közel állnak Hozzám, és amikor az Irántam levő szeretetük egyre növekszik, akkor ő ott lesz azzal próbálkozván, hogy elcsalogassa őket Tőlem.

Amikor az imáitok által lelkeket mentetek, akkor a gonosz minden haragját kiönti ellenetek és ti megbántva fogjátok érezni magatokat, mert a kritika célpontjává váltok, különösen azok által, akiket szerettek. Nektek ezt a fájdalmat és bánatot meg kell szoknotok, amikor követtek Engem és elfogadjátok ezen Üzeneteken keresztüli Beavatkozásomat. Ezek (az Üzenetek) szörnyű megkorbácsolást fognak magukkal hozni, mert ezeknek az Üzeneteknek lesz köszönhető a több mint hét milliárd lélek megmentése.

Amikor az ördög tudja, hogy az Én javamra elveszíti a lelkeket, bármit fel fog használni, amit szükségesnek tart, hogy kétségeket ültessen azok elméjében, akik hűségesek Hozzám és aztán szörnyű súrlódást fog okozni követőim között. Nektek annak kell felismernetek az ördög munkálkodását, ami az valójában, és tudnotok kell, hogy amikor egyre jobban üldöznek benneteket az Irgalmasság Kezének elfogadásáért, akkor az Igazságot követitek. Egyedül csak akkor, amikor Isten Igéje a leghatalmasabb módon van jelen – amikor a Szentlélek nyilvánvalóvá válik Isten gyermekeinek a csoportjai között – fog a gonosz a legkeményebben harcolni. Ő, a Sátán, dühös ezért a Küldetésért, és azoknak közületek, akik kétségbe vonják a jelenleg nektek adott Szavamat, tudniuk kell a következőket:

Csak az Én Szavam tud ilyen felháborodást kiváltani, még azokban is, akik hisznek Bennem és követik Tanításaimat. Senki sem mentes közületek a támadásoktól. Ti, értékes követőim, a gonosz nyelvek által való szidalmazásom elviselésének végső határán fogjátok találni magatokat. Le fognak köpni, ki fognak nevetni és ki fognak gúnyolni benneteket. A Saját Egyházam elleni összeesküvéssel fognak vádolni benneteket, azonban a ti egyedüli “bűnötök” az lesz, hogy támogatjátok az Igazságot. Azok, akik támogatják Isten Szavát, és akik nem hajlandók eltérni az Igazságtól, mindig azok keze által szenvedtek, akik mint Isten leginkább kiválasztott képviselői, azon szegény lelkek elé helyezték magukat, akik valóban szerettek Engem.

Különbség van azok között, akik azt mondják, hogy tájékozottabbak és ezért méltóbbak arra, hogy az Én Nevemben megítéljenek másokat, és azok között, akik egyszerűen csak szeretnek Engem. Ti csak akkor állhattok fel és csak akkor jelenthetitek ki Irántam való szereteteteket, ha az Én Példámat követitek. Én sohasem mondanám azt, hogy az egyik ember jobb, mint a másik, mert ti mindannyian bűnösök vagytok. De Én sohasem fogadnám el azokat, akik talán mindent tudnak Rólam, amit csak tudni lehet, és akik a mások fölötti fölényükkel hivalkodnak. Azok, akik azt mondják, hogy ismernek Engem és az Én Nevemben másokat sértegetnek, egyáltalán nem ismernek Engem.

Az ördög egoizmussal, gőggel és haraggal tölti el a lelkeket. Ezen három jellemvonás által fogjátok tudni, hogy jelen van egy lélekben, amikor megpróbálja azokat a lelkeket elhallgattatni, akik Isten Igazságát hirdetik. Mennyire fognak az ilyen lelkek szenvedni, különösen most, amikor ezt a Küldetést – a leginkább várt Küldetést – egymás között megélitek. Mindenki közületek, aki válaszol Hívásomra, olyan gyalázkodásnak és nyilvános gúnyolódásnak lesz kitéve, hogy még levegőt sem kaptok – olyan gonosz lesz a gyűlölet kiáradása. Azt akarom, hogy tudjátok, hogy nem ti vagytok azok, akiket ez a gyűlölet megcéloz, hanem Én. A Sátán el szeretné hallgattatni a Hangomat, mivel az eljutott hozzátok, hogy gonosz tervétől megmentsen benneteket, amelyet ő gondosan megszervezett, és amelyet már oly hosszú ideje tervezett. A Sátán nem juthat győzelemhez, de tudja, hogy mennyire szenvedek, amikor elragadja Tőlem a lelkeket. Ne engedjétek, hogy ez a zavaró hatás megvakítson benneteket az Igazsággal szemben.

Az Igazság meg fogja menteni a lelketeket, és amikor terjesztitek az Igazságot, akkor ez még több lelket fog hozni Nekem. Ezen eszközök segítségével fogom legyőzni a fenevadat. Ti minden bajtól védve lesztek, de méltatlanul fogtok szenvedni, mert bolondoknak titulálnak. És mindezt azért, mert szerettek Engem.

Jézusotok