A Getszemáni Kertben ezekért a szegény lelkekért sírtam Vérkönnyeket

2014.04.01 21:00

Drága szeretett leányom, néha ennek a Küldetésnek a sebessége és növekedése nyomasztó lehet. Fontos, hogy minden országban meghallják Szavamat, és minden nemzetben alakuljanak Keresztes Imahadjárat-csoportok, különösen azokban az országokban, ahol nem tisztelnek Engem.

Soha ne engedjétek, hogy ennek a Szónak az intenzitása háttérbe szorítsa az okát annak, amiért el kell érnem a világot. Én azt akarom, hogy még a legkeményebb lelkek is, akik nem kívánják, hogy a Szentlélek megérintse a lelküket, hallgassanak arra – és hallják meg, amit mondok, és értsék meg Ígéretemet.

Az Üdvösség Tervem nem a leghűségesebbek megvédésére van – ez mindenki számára van, beleértve a legfeketébb lelkeket is, akiktől talán undorodtok. A Getszemáni Kertben ezekért a szegény lelkekért sírtam Vérkönnyeket. Ők voltak azok a megkeseredett, elveszett lelkek – a fenevad kedvelői – akikkel a Sátán a Színem előtt kérkedett. Ő megmutatta Nekem, hogy még mindig mennyien elutasítanának Engem, annak ellenére, hogy szolgálatkészen feláldoztam Magam Istennek, és azon Vágyam ellenére, hogy Kereszthalálom által megváltsam a világot.

Fájdalmam kínzó eme lelkek miatt, és neked Leányom, soha nem szabad figyelmen kívül hagynod azon Vágyamat, hogy elérjem a hitetleneket. Nem számít az, hogy ezért mennyire megvetnek, leköpnek és elátkoznak téged, neked fölül kell emelkedned a gyűlöleten – mely továbbra eme Küldetés ellen fog irányulni -, és hozd el Nekem ezeket a lelkeket, nem számít, hogy milyen áron. Hozd el Nekem szeretett követőimet, majd pedig azokat, akik nem ismernek, vagy nem szeretnének megismerni Engem. Aztán hozd el Nekem azokat a lelkeket, akik gyűlölnek Engem. Ez legyen mindnyájatok célja. Ha elhozzátok Nekem ezeket a szegény szomorú lelkeket, Én nagy Kegyelmeket adok nekik, hogy Irgalmasságomba tudjam vonzani őket.

Amikor körülnéztek, és látjátok azokat a lelkeket, akikkel kapcsolatba kerültök, akik megfeledkeztek azon Tervemről, hogy újra eljövök, el kell érnetek és nekem kell szentelnetek őket. Ha ezt megteszitek, nagy vigaszt és örömet fogtok hozni Nekem, mert akkor bármit meg tudok tenni, hogy egyesítsem mind a lelkeket, bárhol lennének is.

Menjetek és sokasodjatok, mert az út már el van készítve. Rövid idő telt el azóta, hogy Én e Küldetésen keresztül először felszólítottam a világot. Mindazonáltal ez egy fáradságos utazás volt, és most minden út fel fog osztódni és szét fog ágazódni, hogy egy nemzet se legyen kizárva; ilyen az Én Irgalmam.

Jézusotok