A Farizeusok sokakat megkorbácsoltak és megöltek, mielőtt végül Keresztre feszítettek Engem

2013.08.26 20:20

Drága szeretett leányom, mielőtt Keresztre feszítettek volna Engem, ellenségeim sok gyűlöletes hazugságot hoztak fel Ellenem. A farizeusok több ízben tartottak összejöveteleket, hogy eldöntsék, mit tegyenek Velem. Ők egy percre sem fogadták el azt, hogy Engem Isten küldött az emberiség megmentésére. Mennyire gyűlöltek Engem. Mennyire ordítottak, és kínozták azokat a Tanítványaimat, akiket elfogtak.

A Farizeusok sokakat megkorbácsoltak és megöltek, mielőtt végül Keresztre feszítettek Engem. Kegyetlenségük és gonoszságuk Isten Tanításai és a Szent Bibliával voltak ellentétesek. Ez azonban nem rettentette el őket, mivel üldöztek Engem. Ők Isten Szavát prédikálták, s aztán szembe is szálltak azzal – mindezt egyazon időben. Nemcsak hogy elítéltek Engem, de azt is kijelentették, hogy Isten nem küldene egy ilyen típusú Messiást. Lenézték az alázatos és szegény embereket és azokat, akikről úgy vélték, hogy teológiailag tudatlanok. Az Irántam való gyűlöletük sok szegény templomba járó lelket megfélemlített. Azok, akik megkérdezték tőlük, hogy miért ítéltek el Engem, ezzel egyben saját magukat is elítélték, mivel meg merték kérdőjelezni elutasításom okát.

Miközben bejártam a Földet, sok hamis próféta prédikált abban az időben, és Engem őrültnek tartottak, akit nem lehet megtűrni. Sokan ezek közül a hamis próféták közül a Teremtés Könyvéből idéztek, és nevetséges kijelentéseket tettek, melyek sértőek voltak Istennel szemben, mégis megtűrték őket és (a farizeusok) nem sokat törődtek velük.

Bár tanúi voltak az Általam tett csodáknak, még akkor sem nyitották meg szemüket az Igazságra, mert nem akartak látni. Az akkori papok sok nyilvános beszédet tartottak, amelyben a Sátán fiaként ítéltek el Engem, és figyelmeztették azokat is, akiket láttak csatlakozni Hozzám, hogy kizárhatják őket a templomokból. Ők elutasítottak Engem, mert alázatos Mivoltomat nem tudták elfogadni, és mert nem részesültem elvárásaiknak megfelelő magas oktatásban. Ezért arra a következtetésre jutottak, hogy Én nem lehetek a Messiás. Azt gondolták, hogy a Messiás csak a saját soraikból származhat. És így mindent megvetettek, ami Velem kapcsolatos volt. Szavaim által fenyegetve érezték magukat, de annak ellenére, hogy elutasítottak Engem, Szavaim bizonyos módon mégis megérintették őket, amit nem tudtak megmagyarázni.

Első Eljövetelemre nem voltak felkészülve. Minden bizonnyal Második Eljövetelemre ma sincsenek felkészülve. Bárkit, aki azt állítja, hogy ő egy próféta lenne, aki azért küldetett, hogy Második Eljövetelemre figyelmeztesse Isten gyermekeit, meg fognak tűrni, amennyiben nem az Igazságot nyilatkozza. De amikor egy igaz próféta színre lép, és Isten Szavát mondja, akkor őt gyűlölni fogják, és nyilvánosan elítélik. Amikor látjátok, hogy nyilvánosan ítélkeznek, melynek az az alapja, hogy nem ismerik azon Ígéreteimet, hogy újra eljövök, és amikor olyan gonosszá fajul a gyűlölet, hogy az elkövetők megsértik Isten Szavát, tudni fogjátok, hogy Én vagyok az, Akit gyűlölnek. Csak Én tudok ilyen gyűlöletet kelteni a bűnösök körében. Csak az Én Hangom kelt ilyen ellenállást.

Ha Én ebben az időben a Földön járnék, újból megfeszítenének Engem. Azok, akik azt állítják, hogy szeretnek Engem, és akik a Keresztény Egyházakban Tanítványaimat vezetik, elsőként vernék az első szeget a Testembe.

Ne feledjétek: közületek senki sem méltó arra, hogy önmagát Énelém helyezze. Közületek senkinek sincs joga arra, hogy nyilvánosan elítélje Szavamat, amikor nem ismertek Engem. Nektek nincs szégyenetek, akik elítéltek Engem, amikor megpróbálom Atyám Végső Szövetségét teljesíteni.  Büszkeségetek undorít Engem. Ti a saját lelketeket ítélitek el a Szememben. Ti semmit sem tanultatok Rólam. Ti nem hisztek a Szentírásban, mivel tagadjátok azt, hogy Második Eljövetelemre sor kerülhet.

Az utolsó napon arra lesztek felszólítva, hogy számoljátok meg azokat a lelkeket, akiket elveszejtettetek Számomra. Azon a napon miközben Irgalmamért fogtok kiáltani, nem lesztek képesek a Szemembe nézni.

Jézusotok