A bűnt addig lehet megbocsátani, ameddig éltek. A halál után már nem.

2012.09.26 10:02

Drága szeretett leányom, megengedem neked ezt az intenzív fizikai szenvedést, hogy ma még több lélek megmenekülhessen. Ajánld fel ezt a fájdalmat azokért a kiválasztott lelkekért, akiknek megmentésében segítened kell Nekem. Ez a fájdalom nem fog sokáig tartani, de ha megkönnyebbülsz majd, tudnod kell, hogy sok lélek menekült meg a Pokol tüzétől, és most a Tisztítótűzben vannak, megtisztulásukra várva.

Mint önmagát felajánló lélek, el kell fogadnod, hogy Én megengedhetem számodra a szenvedés pillanatait, hogy segíts Isten gyermekei lelkének megmentésében. Egy nap majd találkozni fogsz ezekkel a lelkekkel, és akkor meg fogod érteni, hogy ez mennyi boldogságot hoz Atyámnak. Tudnod kell, hogy amikor szenvedsz, akkor Én is veled együtt szenvedek, hogy enyhítsem fájdalmadat. Te nem vagy egyedül. Amikor azt érzed, hogy nem tudsz lélegzetet venni, akkor ez ugyanolyan fulladás érzése, melyet azok a lelkek éreznek, akik a halál után a Pokol füstjével szembesülnek.

Bárcsak ismernék az emberek a halál utáni élet Igazságát. Miután a lélek elhagyja a testet, függetlenül attól, hogy a Kegyelem Állapotában van-e, vagy sem, akkor a Sátán a csábítás erejével kínozza azt. Ő még akkor is azzal próbálkozik, hogy magához vonzza a lelkeket. Nagyon fontos az ima az ilyen lelkekért.

Én a lelkeket Világosságom felé vonzom. De csak azok tudják kiállni Irgalmasságom Fényének erejének, akik a Kegyelem Állapotában vannak. Ha nem tiszta a lelkük, akkor azt a Tisztítótűzben kell megtisztítaniuk.

A tisztítótűzben, leányom, sok szint létezik, és az elkövetett bűnöktől függően a lélek eltelik a Szentlélek tisztító Tüzével.

A Tisztítótűz fájdalmas a lelkek számára, és azok, akiknek ott bizonyos időt el kell tölteniük, testi fájdalomként érzik azt, mintha még élők lennének.

Senki ne becsülje alá az áldozatokat, melyekre szükség van, hogy a lelkét olyan állapotban tartsa, mely méltó Atyám Királyságára.

Atyám minden gyermekét szereti, de a lelkeknek ki kell érdemelniük azt a jogot, hogy alkalmasak legyenek belépni Atyám Királyságába. Ahhoz, hogy méltók lehessenek, meg kell menteniük magukat az Én Szememben, ameddig még életben vannak. Nekik őszinte szívvel kell vezekelniük bűneikért.

A bűnös még a halál időpontjában is igénybe veheti Nagy Irgalmasságomat, kérve Engem, hogy a bűneit bocsássam meg. Én megragadom majd őt és Karjaimba veszem. Majd elárasztom Irgalmasságommal, és azután kézen fogva vezetem be a Paradicsom Kapuján.

A bűnt addig lehet megbocsátani, ameddig éltek. A halál után már nem.

 

Jézusotok