Visszatérésemet megmentésetekre a föld minden sarkában érezni fogják

2011.10.17 21:30

Drága szeretett leányom, az idők körülötted megváltoznak. A világban felfordulás van a sötétség szelleme miatt. Ti körül vagytok véve mindazokkal a bizonyítékokkal, melyeket a gonosz bűne okoz az emberiségnek. A sötétség eme szellemében fog Isteni jelenlétem ragyogni, amikor azért jövök, hogy még egyszer megmentsem az emberiséget.

Ti, drága gyermekeim, akik ismeritek az igazságot, meg kell mondanotok a többieknek (is), hogy milyen szerencsések, hogy ezt a csodálatos ajándékot meg fogják kapni. Szeretetem le fog sújtani a földre, oly módon, hogy ti alázattal a földre fogtok borulni és térden állva fogtok sírni szomorúságotokban azért a sérelemért, melynek elkövetésével Örök Atyámat megbántottátok.

Ennek az Irgalmasságnak a nagy cselekedete, Isten, a legmagasságosabb által lesz most bemutatva nektek. Örüljetek, mert most fény kerül a világba, mely megindítja a lelkeket és Isten, az Atya karjaiba vonzza őket.

Azért jövök vissza, hogy azt az életet adjam nektek, melyre azért van szükségetek, hogy képessé tegyen benneteket, hogy imádattal és dicsérettel nyissátok fel szemeiteket Isten, az Atya dicsősége előtt és hogy megköszönjétek neki azt az igazságosságot, melyet most a drága, de eltévedt gyermekeinek fog megmutatni.

Én, Jézus Krisztus, most azt készítem elő, hogy lehetővé tegyem számotokra, hogy tanúi lehessetek Irgalmasságom igazságának, melyet mindenhol, minden lélek látni fog, beleértve a legmegátalkodottabb bűnösöket és a hitetleneket is.

Az Én létezésem és Isten, az Atya létezésének bizonyítéka, teljes mennyei dicsőségben lesz kinyilatkoztatva minden férfi, nő és gyermek előtt.

Az Én jelenlétem oly módon lesz kinyilatkoztatva, hogy azt senki sem fogja és nem is tudja majd letagadni, semmibe venni. Mert az ég meg fog nyílni, a csillagok össze fognak ütközni, azért, hogy visszatérésem a megmenekülésetekre a világ minden sarkában érezhető legyen.

Ó, mennyire fognak örvendezni gyermekeim, amikor Isteni jelenlétem tanúi lesznek. Sőt, még azok is, akik a sötétségben vannak, érezni fogják, hogy Szeretetem meg fogja érinteni, és újra lángra fogja gyújtani hideg lelküket.

Készüljetek. Várjátok dicsőséges visszatérésemet. Imádkozzatok azokért, akiknek félelem van a szívükben. Ne féljetek Tőlem. Ezt a nagy Eseményt várjátok szeretettel és alázattal a szívetekben.

Szeretlek benneteket, gyermekeim. Ezt fogja bebizonyítani Irgalmasságom eme nagy eseménye.

 

Jézus Krisztus

Az emberiség Királya