Sokan a valótlanságok elfogadásával fognak elárulni Engem

2013.09.21 13:45

Drága szeretett leányom, Erőm most ki fog áradni a hívők szívébe a Szentlélek Ereje által, mivel ők egyfajta nyugalmat fognak érezni a nagy hitehagyás ellenére, amelyet már kezdenek az Egyházban megtapasztalni.

Én ezen megpróbáltatások ideje alatt, szeretett Atyám Hatalma és Dicsősége által, nagy erőt és bátorságot fogok adni nektek, gyöngéden szeretett tanítványaim. Ti, a Keresztes Imahadjárat imái által megkapjátok ezeket az Ajándékokat, mert ezek nélkül lehetetlennek találnátok, hogy ellenálljatok az előttetek álló vallási üldöztetésnek. Azért kaptátok ezeket az Ajándékokat, hogy másokat is megmenthessetek, akik el fogják utasítani Mennyei Hívásomat, és akik ártatlanul az oroszlán barlangjába fognak sétálni, ahol elszabadul majd a Pokol. Ha ők egyszer a sötétség barlangjába kerültek, akkor a pogány rituálékba rohannak. A lelkük meg fog nyílni a gonosz szellem előtt, és nagyon rövid időn belül vakok lesznek az Igazságra, a kezdetek óta lefektetett Isten Szent Szavára.

Sokan a valótlanságok elfogadásával fognak elárulni Engem. Pedig Kereszthalálom által megkapták az Igazságot. Sok tanítványom elárult Engem a Keresztre feszítésemet megelőző napokban, amikor a Földön jártam. Utánozván a farizeusokat, ezeket a szavakat kiáltották: „Távozz tőlem, te eretnekséget beszélsz. Te gúnyt űzöl a farizeusokból, akik Isten Nevében beszélnek. Te hazug vagy, és gonoszságot beszélsz. Te a Sátán fia vagy.”

Most, hogy mindnyájatokat felkészítelek Második Eljövetelemre, ti ugyanezeket a vádakat fogjátok újra kiköpni. Most a Mennyből jövő Isteni Üzeneteken keresztül azért jövök, hogy az Igazságot hozzam nektek, jóllehet már mindent tudtok Rólam. Azért teszem ezt, mert Egyházamban el fogják törölni az Igazságot. Ti hamarosan el fogjátok fogadni az Én Nevemben hirdetett hazugságokat, és az Igazságot sehol sem lehet majd megtalálni.

Ne feledjétek el ezeket a szavakat. Én csupán azért jövök, hogy Atyámnak tett Ígéretemet teljesítsem. Azért jövök, hogy a megígért végső üdvösséget elhozzam számotokra. A Sátán nem akarja, hogy ez megtörténjen, mindazonáltal nem tud Engem megállítani. De amit tenni fog az az, hogy Isten sok gyermekét akadályozni fogja végső Irgalmam elfogadásában. Ő ezt ellenségeim segítségével fogja megtenni, akiket most Földi Egyházamban elcsábított.

Ébresszétek fel azokat, akik alszanak. Úgy fogok jönni, mint tolvaj az éjszakában. Csak azok, akik fel vannak készülve, fognak megmenekülni.

Jézusotok