Isten, az Atya: Isteni Akaratomnak soha nem szabad ellenszegülni

2014.05.09 17:00

Drága leányom, a világot Én teremtettem, mert ez volt az Akaratom. Az Akaratom mindig is létezett, és mindig létezni is fog. Az Akaratom be fog teljesedni, akár akarja azt az emberiség, akár nem. A szabad akarattal, amit Kezem által adtam az embernek, visszaéltek, és ez azt eredményezte, hogy az ember elszakadt Tőlem, Örök Atyjától. Amíg az ember a szabad akarat ajándékával rendelkezik, ez azt jelenti, hogy csak azok válhatnak Részemmé, akik úgy döntenek, hogy Fiam, Jézus Krisztus által jönnek Hozzám – ismét teljes épségben.

Amikor az ember akarata ellenszegül az Én Akaratomnak, az keserű harcot eredményez, mert egyedül csak az Én Akaratom múlhat fölül mindent, ami van. Isteni Akaratom irányít mindent amit Én megengedek, vagy lehetővé teszek, hiszen Én mindig elfogadom a szabad akaratot, amit Én adtam az embernek, mert nem veszem vissza, amit adok. Időnként az ember a saját szabad választásának köszönhetően, szörnyű fájdalmat okoz a világban, és kapzsisága és önzése által nagyon megbánt Engem. Mégsem avatkozom bele az ember szabad akaratába, mert egyedül csak ő döntheti el, hogy megszeretné – e tenni, vagy sem, amire Akaratom vágyik. És bár Én nem fogom megkísérelni, hogy elvegyem a szabad akaratot, azonban a szabad választás mégsem jelenti azt, hogy az ember az ő szabad akarata szerint diktál Nekem mindabban, ami az Enyém.

Isteni Akaratomnak soha nem szabad ellenszegülni, mert az ember soha nem tudja leküzdeni Akaratomat. Ha ezt mégis megteszi, azt fogja tapasztalni, hogy nem szállhat szembe Velem anélkül, hogy a következmények miatt ne szenvedne. Egyedül Én döntök az élet és a halál kimenetele fölött, mert a döntés joga az Enyém. Amikor eldöntöm, hogy véghezvigyem Terveimet gyermekeim megmentése érdekében, senkinek sincs hatalma arra, hogy lábbal tiporja azt. Ha az ember megpróbál beavatkozni a világnak adott Ajándékaimba, amelyek magukba foglalják az élet minden formáját, akkor ő nemcsak kudarcot fog vallani, hanem ennek eredményeként szenvedni is fog.

Senki ne próbáljon megállítani Engem azon Tervemben, hogy beteljesítsem Szent Szövetségemet.

Senki ne gyalázzon Engem vagy álljon Akaratom útjába, nehogy váratlanul el legyen vágva Tőlem.

Senki ne próbáljon megállítani Engem abban, hogy örök életet adjak a lelkeknek, különben annak az élete véget ér. Ha mégis megpróbálnátok ellenszegülni Nekem, soha nem fogtok sikerrel járni. Amikor az ember továbbra is tagadja Szavamat, és Istenségem ellen akar harcolni, akkor annak zűrzavar, katasztrófa, az emberi élet elvesztése és szörnyű büntetés lesz az eredménye. Ezért van az, hogy amikor egy lélek szabad akaratából elfogadja a felszólítást, hogy engedelmeskedjen Nekem, vagy kövesse Utasításaimat, többé már nem képes ellenállni Akaratomnak.

Leányom, te megpróbáltál ellenszegülni Akaratomnak – bár már átadtad magad Nekem. Időközben tudni fogod, hogy ennek nem sok haszna van, mert amit Én diktálok, azt csak a Magam módján lehet véghezvinni.

Gyermekeim, Én a ti Atyátok Vagyok. Én Vagyok a ti Teremtőtök. Egyedül csak Én tudom, hogy mit tartogat számotokra a jövő, de meg fog vigasztalni benneteket az a tudat, hogy minden Tervem elkészült. Csak akkor lehet Királyságomat teljes mértékben megvalósítani és végre beteljesíteni, amikor a ti akaratotok egybefonódik az Enyémmel. Csak ekkor fognak véget érni a konfliktusok az ember között és Köztem, Örök Atyátok között. Béke fog uralkodni az eljövendő világban – egy olyan tökéletes világban, amelynek soha nem lesz vége.

Atyátok,

A Legmagasságosabb Isten