Hogyan tudjátok biztosítani, hogy családotok és barátaitok beléphessenek a Mennyországba

2011.04.15 15:30

Szeretett leányom, boldog vagyok, mert oly sok jó és ájtatos követőm gyűlik össze a Nagyhét során, hogy közösen fejezzék ki tiszteletüket a mindenkiért hozott áldozatomért. Az áldozatért, melyet szívesen hoznék meg újra és újra, hogy mindannyiatokat megmentselek. Mélységes szeretetet érzek mindannyiatokért a földön, mindenkiért, aki Isten, az Örök Atya, az Emberiség Teremtőjének Szent Akarata által lett teremtve. Mindannyian egy nagyon különleges helyet foglaltok el az Én szívemben, még azok is, akik nem ismernek engem.

Ha olyan életet ígérnének nektek itt ezen a földön, mely egészséget és boldogságot ajánlana nektek, sokan élnétek a lehetőséggel. Annyira elszántak vagytok, hogy a test szükségleteit kielégítsétek. Ha az embernek fel lenne ajánlva a Paradicsom a Mennyben, nehezen tudná azt elképzelni. Én megértem, hogy a langyos léleknek élénk képzelőerőre lenne szüksége, hogy ezt a dicsőséges helyet egyáltalán fel tudja fogni. A langyos lélek mindig is küzdeni fog, hogy el tudja képzelni ezt a dicsőséges létet. Csakis azok a lelkek tudják elképzelni, akiknek erős a hitük Isten létezésében. Az egyetlen módja annak, hogy igazán megértsétek a drágakövet (megj.: a Paradicsomot a Mennyben), mely mindannyiatokra vár, a hitetek megerősítése. Az elérésének egyetlen módja, hogy kitartóan kell imádkozni, hogy megpillantsuk az igazságot, a világosságot, a tündöklő jövőt, mely mindazokra vár, akik tisztelik Istent, a Mindenség Atyját. Hívők, nektek imádkoznotok kell barátaitokért, házastársaitokért, rokonaitokért, szüleitekért, testvéreitekért, és a gyermekekért, a kicsinyhitűekért. Ha az Én Isteni Irgalmasságom Rózsafüzérét mondjátok értük, azzal megmentitek a lelküket. Ez az Én ígéretem számotokra most.

 

Szeretett Megváltótok, Jézus Krisztus