Csak egyedül Én tudom a napot és az órát, amikor az utolsó lélegzeteteket fogjátok venni.

2015.01.18 12:45

Drága szeretett leányom, amikor egy ember valamilyen okból kifolyólag eltávolodik Tőlem, soha nem fog igazi békére találni. Amikor egy ember rájön arra, hogy Én Ki Vagyok, a szíve megnövekszik az Irántam való szeretet miatt. Az az ember, aki minden bizalmát Belém helyezi, el fog viselni bármilyen szenvedést, mivel Én szabaddá teszem őt.

Isten Igéje nagy viszályt okoz azok között, akiknek gyenge a hite. Azok, akik hisznek Bennem, nagy fájdalmat fognak érezni a szívükben, amikor tanúi lesznek az Isten Igéjével szembeni ellenállásnak. Ez az Én fájdalmam. Ha hisztek Bennem, érezni fogjátok a lelketekben azt a szeretetet, amelyet irántatok érzek. Nyissátok meg mindig a szíveteket Számomra. Üdvözöljetek Engem, de ne félelemmel, hanem örömteli várakozással. Fogadjatok el annak, Aki Vagyok, és fogadjátok el a nektek adott Igét, aztán pontosan úgy éljétek az életeteket, ahogyan az a Szent Bibliában rögzítve van, és Én várni fogok rátok.

Utasítsátok el Tanításaimat és öleljétek meg a bűnt, és ez lesz a vesztetek! Csak egyedül Én tudom a napot és az órát, amikor az utolsó lélegzeteteket fogjátok venni. Nektek mindig készen kell állnotok. Olyan gyakran kell megkérnetek Engem, hogy bocsássam meg bűneiteket, amilyen gyakran csak tudjátok. Én még a legelvetemültebb bűnösöknek is megbocsátok, éppen ezért nem szabad félnetek Irgalmamtól soha. Egyedül csak attól az órától féljetek, amikor majd Színem Elé kell állnotok, és minden gonoszságotokért számadást kell adnotok, amelyeket Isten ellen elkövettetek. Ha addigra nem váltjátok meg magatokat Isten Szemében, nem lesz második esélyetek arra, hogy ezt megtegyétek.

 

Jézusotok