Azt óhajtom, hogy a Nagypéntek, különösen az idei, az a nap legyen, amelyről a valódi jelentésének megfelelően emlékezzenek meg

2012.04.05 08:00

Atyám a világba küldött Engem, és mint váltságdíjat ajánlott fel, hogy megmentse a világot a Pokol Tűzétől.

Azért jöttem, hogy szolgáljalak benneteket, gyermekeim, nem pedig hogy elítéljelek.

Halálom egy különleges kegyelem volt, mely részetekről nem kíván egyéb kötelezettséget, mint elfogadni az Irgalmasság Kezét, amelyet Örök Atyám nyújtott nektek.

Ez az ajándék azért volt felkínálva, hogy az emberiség megkaphassa a kiengesztelődés ajándékát, hogy ez által alkalmas legyen belépni Atyám Királyságába.

Mielőtt keresztre feszítettek Engem, apostolaimmal részt vettem egy nagyon fontos Húsvéti Vacsorán, a Kereszthalálom előtti éjjelen.

Az Utolsó Vacsora egy másik különleges ajándékot biztosított. A Szent Eukarisztia ajándékának megünneplése, mely a szeretet szentsége, biztosítja számotokra azt az egyedi ajándékot, melyben a Szentáldozáskor magatokhoz vesztek Engem.

Az Én valóságos jelenlétem a Szent Eukarisztiában – még a mai világban is –, a Szentmise bemutatásakor, különleges ajándékot nyújt azok számára, akik a kegyelem állapotában vannak, akik szeretnek és magukhoz vesznek Engem.

Az Én jelenlétem olyan módon érezhető a Szent Eukarisztiában, hogy az megerősíti hiteteket, ha elfogadjátok valóságos Jelenlétemet a Szent Eukarisztiában.

Ha elutasítjátok jelenlétemet a Szent Eukarisztiában, az egyik legjelentősebb ajándékot utasítjátok el, amelyet hátrahagytam, amikor a Földre jöttem, hogy vezekeljek bűneitekért.

Meghaltam, hogy megmentselek benneteket; és ez már önmagában egy nagy ajándék.

De egy nagyon különleges ajándékot hagytam rátok, amely által értelmetekkel, testetekkel és a lelketekkel fogadhatok Engem.

Fogadjátok el Jelenlétemet, és lelketek közelebb kerül majd a Velem való valódi egyesüléshez.

Fogadjatok el Engem.

Ne hagyjatok el Engem.

Ne tagadjatok meg Engem.

Higgyétek – minden kétely nélkül a szívetekben -, hogy Isten, az Atya szeretete volt az, amely ezeket az ajándékokat adományozta nektek.

Elmélkedjetek most Tanításaim valódi igazságán.

Nem fogadhatjátok el Keresztrefeszítésemet anélkül, hogy el ne fogadnátok azokat az ajándékokat, amelyeket az Utolsó Vacsorámon felkínáltam nektek. Ha mégis ezt teszitek, akkor a lelketek éhezni fogja majd az élet táplálékát.

 

Szeretett Jézusotok
Az emberiség Megváltója