Azok a bűnösök, akik visszafordulnak Hozzám, azonnali kegyelemben részesülnek

2011.12.20 08:30

Drága szeretett leányom, miért éppen most érzik gyermekeim annyira elhagyatottnak magukat?

Miért esnek kétségbe a bánattól és a magánytól, hiszen mindössze annyit kellene tenniük, hogy hívjanak Engem, Jézusukat, hogy megvigasztaljam őket. Mindenkinek vissza kell fordulnia és kérnie kell segítségemet. Én mindenkinek, és minden egyes imára válaszolni fogok. Egyetlen egy kérés sem marad figyelmen kívül hagyva; és imáikra Szent Akaratomnak megfelelően válaszolni fogok.

Amikor visszatérnek Hozzám, oly sokan felejtik el, hogy Én mindig mellettük állok.

A Földön minden lélek értékes számomra.

Bárcsak észrevennék, hogy amikor segítségért fordulnak Hozzám, mily nagy örömet jelent ez Számomra.

Még több örömet és boldogságot jelent Számomra, amikor a bűnösök arra kérnek Engem, hogy bocsássak meg nekik, és amikor őszinte bűnbánatot mutatnak.

Ezek azok a lelkek, akik azonnali kegyelemben részesülnek. Mondd meg nekik, hogy sohasem szabad félniük attól, hogy Hozzám forduljanak, mert Én mindig irgalmas vagyok. A megkönnyebbülést a kegyelem után fogják érezni, melyet azoknak adok, akiknek meleg és őszinte a szívük.

Ez az az időszak ebben az évben, amikor a legtöbb kegyelmem árad ki az egész világra.

Így, most forduljatok Hozzám azért az erőért és kegyelmekért, melyekre szükségetek lesz a világban történő megpróbáltatások elviselésére.

 

Jézusotok,
Az emberiség Megmentője és Megváltója