Amikor megvéditek a Szavamat, akkor úgy fognak rátok tekinteni, mint akik kegyetlenek, barátságtalanok és kevésbé szimpatikusak azokhoz, akik nem hisznek Istenben

2013.08.05 18:33

Drága szeretett leányom, mennyire sírok a szomorúságtól, amikor látom a szörnyű megosztottságot, mely földi Egyházamon belül tornyosul. Kínszenvedésem keserűsége mégis enyhül azoknak köszönhetően, akik valóban szeretnek Engem, és akik már most aggodalmat éreznek azon eljárásmódért, ahogyan a Testemmel bánnak.

Soha ne érezzétek szükségét annak, hogy elfogadjatok bármilyen Ellenem irányuló cselekedetet, eljárást vagy szavakat.

Ha kényelmetlenül érzitek magatokat mindazért, amit Egyházamban láttok azoktól, akik esküdöznek, hogy ők egységben vannak Velem, miközben megszentségtelenítik Testemet, akkor a szíveteket kell követnetek. Én e nagy hitehagyás minden másodpercében veletek vagyok, és nektek, akik továbbra is hívni fogtok Engem, megnyitom majd a szemeteket az Igazságra, hogy hűségesek maradjatok Hozzám.

Az idő szinte már elérkezett hozzátok. Templomaim kapui hamarosan be lesznek zárva azok számára, akik továbbra is hűséggel ragaszkodni fognak a Kereszténység hagyományos gyakorlataihoz. Ezeket az ajtókat be fogják csapni az orrotok előtt, amikor tanúságot tesztek Rólam. Hiteteket a legravaszabb módon fogják gúnyolni: amikor megvéditek Szavamat, akkor úgy fognak rátok tekinteni, mint akik kegyetlenek, barátságtalanok és kevésbé szimpatizálnak azokkal, akik nem hisznek Istenben

Ha ti az Én felszentelt szolgáim vagytok, előfordulhat, hogy szidni fognak benneteket, és hűségetek miatt válaszra kényszerítenek titeket. Gyűljetek most össze mindnyájan. Kérem, hogy ne tagadjatok meg Engem. Én védelmezni foglak benneteket, hogy szolgálni tudjatok Engem. Segíteni fogok nektek hordozván terheteket. A Mennyország minden Kegyelme rátok fog áradni.

Figyelmeztetés a papoknak:

Lekaszabolom majd mindazokat közületek, akik a hamis egyházat követik – a fenevad egyházát –, amikor azt majd bemutatják nektek. Csak kövessétek ezt az új egyházat, és akkor eladjátok a lelketeket a fenevadnak. Ahelyett, hogy az Én Nevemben lelkeket mentenétek, felelősségre lesztek vonva, amiért is az örök Kárhozatnak szolgáltattátok ki őket.

Én most az Igazságot mondom nektek, hogy legyen elegendő időtök felkészülni arra a napra, mely nap már nincs oly messze.

Jézusotok